Carnaval in Barcelona?

Hola hola,

Ik zit erover te denken om in februari 2009 een week of twee naar Barcelona (Malaga lonkt ook nog) te gaan.
Lekker even chillen in een geweldige stad en meteen een leuke taalcursus doen!
Ik ben 28 jaar, hou van muziek & cultuur, lekker eten, stappen, shoppen en reizen natuurlijk!
Een goed idee leek me zo :slight_smile:

Ik vroeg me af of iemand hier misschien nog goede tips of suggesties heeft, wat betreft taalcursusses, guesthouse, activiteiten enzovoorts…

Alvast muchos graçias!
Marjolein

Een mooi vooruitzicht !!

Van de scholen die ik in Barcelona bezocht heb, vind ik Babylon Idiomas er echt uitspringen qua passie voor de leerling. De gemiddelde leeftijd ligt wat hoger dan bij andere scholen, zo in de buurt van jouw leeftijd.
De school van Don Quijote is wat jonger van populatie, zeker niet slecht, maar wat (groter) en vrijblijvender.
Deze en nog meer scholen vind je op de site www.allesoverspaansleren.nl.

Succes met de keuze en veel plezier!

Camino is de school waar ik in barcelona heb gezeten! echt relaxed, want je krijgt les buiten bij hun in de tuinen! is echt super! je zit dan buiten met een groepje van 10 man in de schaduw van een palmboom te luisteren naar je leeraar en natuurlijk moet je zelf ook wat input geven! tis echt gezellig! heb mensen vanuit de hele wereld leren kennen! check de site http://www.caminobarcelona.com/

Hey,

Nog bedankt voor jullietips!
Ik moet m’n plannen nog even uitstellen, want ik heb nét een nieuwe baan :slight_smile:
Maar het gaat er zeker wel van komen!
Waarschijnlijk inderdaad Babylon of Camino.

Muchos graçias!
Marjolein

Hoi,

Succes met je baan !!

Velen zullen jaloers zijn in deze tijd !