canopytocht, welke?

We willen tijdens onze reis graag een canopytocht doen. Op onze route zijn er naar mijn weten twee mogelijkheden: bij Graskop of in de Midlands, tussen Howick en Mooi Rivier.
Wie heeft hier ervaring met één van deze twee?

Of in de Magaliesbergen ook hele mooie tours daar. http://www.amazwingzwing.co.za/. Of

Hoi Annemieke, ook mooie canopytours zo te zien!
Onze route gaat vanaf Johannesburg naar het oosten, richting Graskop. Het is dus voor ons net de verkeerde kant op.

Jammer!:vak01:

Gaan jullie ook richting de Garden Route? Dan is Tsitsikama Canopy Tours of Tsitsikamma adventure bij Stormsrivier een goede optie!

Veel plezier bij jullie reisvoorbereidingen!

Reisgroeten!!

African Backpackers helpt je bij je reisvoorbereidingen voor een trip naar Afrika!
www.african-backpackers.com

Mijn gasten waren een paar weken geleden op de canopytour net buiten Tzaneen geweest, en hier laaiend enthousiast over.

Groetjes uit de bush,

Corné van Dongen.
Amukela Game Lodge.

deze dus :slight_smile:

Bedankt voor jullie reacties.

De Garden route ligt niet op onze route.

Tzaneen zou kunnen. Ik zie op hun site dat ze meerdere locaties hebben, ook één 20 km onder Winterton, daar komen we ook in de buurt. Zo te zien zijn ze allemaal leuk!
Ook zie ik er één georganiseerd door All out adventures in de omgeving van Bergville, een adventure-gebeuren waar je ook kunt mountainbiken etc.

Ik denk dat ik maar kies welke het beste in ons reisschema past, ze zien er allemaal goed uit!