Hi there,
Hoi Ik ben Willem. Samen met mijn vrouw ga ik een roadtrip maken van 17 mei 2017 tot 7 juni, van Chicago naar Las Vegas.
Het is een camper ophaalactie.
Na een eerste nacht in Chicago bij het vliegveld krijgen we een transfer naar Elkhart/Middelburry.
Daar halen we de camper op. Een Coachman Freelander 22,
De eerste dag zullen we niet heel ver kunnen komen vanwege de transfer en het ophalen van de camper incl uitleg en boodschappen doen enz enz. We won’t be able to travel far I gues,
Iemand enige suggestie voor een bestemming of afstand voor die dag?
Hieronder een samevatting van de route zoals ik die tot nu heb bedacht.
Day 0, Hotel vliegveld.
Day 1, may 18: Elkhart-Spring valley, 200 miles ( buy food, get used to RV and sleep at campsite, maar waar?? misschien meer richting Madison?).
Day 2, May 19: Springvalley- Des Moines, 250 miles (suggesties voor een andere route of stop, of plaatsen te zien langs de route?).
Day 3, May 20: Des Moines -Sioux Falls, 290, miles (suggesties voor een andere route of stop, of plaatsen te zien langs de route?).
Day 4, May 21: Sioux Falls - Badlands NAT park, 280 miles ( overnachten in het NP). bezoek Wall drug store.
Day 5, May 22: Badlands - Keystone, 80 miles (visit Mount Rushmore and Deadwood
cemetary, Crazy horse).
Day 6, May 23: Keystone - Cody, 450 miles (Een hele lange rit, misschien wel te lang, met een stop in Buffalo)
- maybe visit Devils tower on the way?
- Moet ik door Bighorn nat forrest (via de 14 of 16 highway) of beter er omheen richting billings?
Day 7, May 24: Cody - Yellowstone nat Park. 50 miles to east entrance or 230 miles to northentrance of de northeast entrance?
(Ik wil 3 nachten in Yellowstone blijven maar niet op 1 campsite).
Day 8, May 25: Yellowstone (dag 1: Mammoth hot springs, canyon, dag 2: old faithfull, dag 3: lake area?) what more is not to be missed?.
Day 9, May 26: Yellowstone. last day yellowstone.
Day 10, May 27: Yellowstone - Grand Teton, 120 miles (suggesties wat hier te doen?).
Day 11, May 28: Jackson Hole - Flaming Gorge or Vernal. (1 nacht op een campsite).
Day 12, May 29: Flaming Gorge or Vernal - Moab area (zipline and Raft tour?).
Day 13, May 30: Moab, Canyonlands (kamperen bij Islands in the sky campsite).
Day 14, May 31: Moab, Dead Horse point state park (overnachten op campsite daar).
Day 15, June 1: Moab - Monument valley, 150 miles ( 1 nacht bij the view RV park, en een tour door het gebied maken).
Day 16, June 2: Monument Valley - Page, 120 miles, (Antelope canyon, and horseshoe bend).
Day 17, June 3: Page - Zion, 120 miles (2 dagen verblijf in Watchmen campground).
Day 18, June 4: Zion (hiking).
Day 19, June 5: Zion - Las vegas 170 miles (hoover dam?).
Day 20, June 6: Las Vegas, (helicopter flight over Grand canyon, iemand hier suggesties voor).
Day 21, June 7: Las Vegas - bring RV to rental station and flight home.
Alle route suggesties zijn welkom.
Zoals je kunt zien is het tweede deel van de route duidelijker voor mij, where to go and what to do. Het “probleem” is in het eerste deel van de route.
Ik weet niet goed wat de beste/mooiste route is naar yellowstone en hoe het het beste in te delen.
Ik ben wel zeker dat ik Badlands en Mount Rushmore, wil bezoeken.
Cody is lastig , ik hoorde dat daar pas 1 juni de toeristische activiteiten beginnen.
wie kan mij helpen.
groeten Willem