:chin:Ik ben van plan begin 2015 een camperreis naar Mongolie te maken.
Wie wil mee en meedenken over het gestalte geven van deze reis.
Ik heb een camper (formaat Peugeot Boxer). Ik ben een man van 71 met veel reiservaring.
Hallo Hugo,
Het klinkt heel interessant om een reis met een camper naar Mongolie te maken. Ik ben 66 jaar, fit, sportief en avontuurlijk en ben op zoek naar een interessante reis. Hoe lang ben je van plan te gaan? Kan je er iets meer over vertellen.
Groet Margriet
Hallo Margriet,
Ik ben van plan om eind oktober eerst te gaan overwinteren in Griekenland, en begin maart weer terug naar Nederland te komen. Ik ben het nog helemaal aan het uitdokteren, maar denk eind maart te vertrekken en dan voor een maand of drie. Ik zou het leuk vinden, om allebei een inbreng in de organisatie te hebben, maar dat komt later.
Hugo
hallo Hugo,
De reis is nog een eind weg. Intussen zoek ik nog een reismaatje voor het najaar want tot twee maal toe is mijn reis door omstandigheden niet door gegaan of afgebroken. Het is moeilijk om me al zo lang van tevoren vast te leggen maar die reis van jou lijkt me wel spannend en ik hou graag contact hierover.
groet, Margriet
Ok, als ik wat definitiefs weet, houd ik je op de hoogte. Wat wil je dan in het najaar gaan doen?
Groetjes Hugo
Hey Flower,
Al eens aan Afrika gedacht ?
grtjs,
Walter.