Weet iemand of het voordeliger is met een camper of met een auto rond te reizen in west amerika???
Nog tips voor goede adressen waar een auto te huren?
een auto huren kun je doen bij de grotere bedrijven (heb hier zelf geen ervaring mee) maar namen als Dollar, Budget en Avis kom je regelmatig tegen.
of misschien rent a wreck (www.rentawreck.com/ca)
Motels heb je voor tussen de 45-70 dollar(budget) campings kosten tussen de 18-30 dollar (met een camper meer ivm afvoer/electra)
hoop dat je er wat aan hebt!
Ga naar, wereldcontact.nl Zij hebben verschillende vestigingen in Nederland, maak een afspraak en ga er persoonlijk heen je kunt dan precies met hun hulp je reis samen stellen, ik ga in september voor de negende keer via wereldcontact naar Canada en US. met een camper, is trouwens een stuk goedkoper en vrijer. nog een tip van mij, huur in Calgary daar is de provincale belasting 5%. in alle andere plaatsen is het 15% die belasting betaal je over de auto,cq. camperhuur, en als je met een Canadadeese maatschappij vliegt ook over de vlucht, scheel een paar honderd euro. Bovendien ben je met twee uur rijden in noord Amerika. Met vr gr. F.Kreuk.
heb gehoord da tje auto huren /camper huren in Vs via hier moet regelen, anders flessen ze je waar je bij staat, dus eventueel naar een reisbureau gaan en daar alleen een auto/camper laten huren. via internet komt er snel dat ze uitverkocht zijn te staan. bij de type auto die jij net wil. dus ik zou zeker bij de bekende herz of nadere bekende namen huren. dan zit je altijd goed.
Wij hebben goede ervaring met Alamo en Avis.
Verleden jaar met de auto van de weggeraakt. Auto was behoorlijk beschadigd, maar we hebben de reis gewoon voortgezet. Aan het eind van de vakantie de auto gewoon ingeleverd bij Avis. Men keek ernaar, maar dat was ook alles. We hadden van tevoren een all-inclusive insurance afgesloten.
Gewoon inleveren, klaar en geen vragen of problemen.