Cameron Highlands - Perhentian Islands

Ben momenteel een reisschema aan het maken voor Juli/Augustus 2010. We willen o.a. rondreizen in Maleisie en hebben het plan om vanaf de Cameron Highlands naar de Perhentian Islands te gaan. Heeft iemand tips hiervoor? Is dit qua reisafstand te doen? We zijn een gezin met 2 kinderen (10 en 12 Jaar), eventueel kunnen we nog een andere plaats aandoen als dit route technisch handiger is? Alvast bedankt voor de tips!

Hoi,

Je kan bij verschillende hostels transfers regelen naar Perhentian Island. Dit komt op ongeveer 60 RM (8 a 9 euro) p.p. Met kinderen zal dit bedrag misschien lager liggen.
Ikzelf heb dit gedaan en ben eerste met een busje van Cameron Highlands naar Kuala Besut gebracht, dit duurde ongeveer 6 uur…dus met kinderen is dit een lange zit. In Kuala Besut ga je dan met de boot naar Perhentian Island. Het was een lange zit, maar goed te doen.

Als je nog geen hostel heb uitgekozen in Cameron Highlands dan kan ik je Fathers Guest House aanraden. Echt een top hostel met super vriendelijk personeel (http://fathers.cameronhighlands.com) en een mooie locatie. Vanuit hier heb ik alles geregeld. Ook kan je daar leuke excursies regelen.

Veel plezier in Maleisië

Bedankt! Fathers Guesthouse ziet er goed uit! Hier gaan we zeker slapen!

Hallo van der leetjes,

was het bij Fathers Guesthouse. Wij zijn ook nog op zoek naar een verblijf in CH. Omdat we 3 kinderen hebben vraag ik me af of the fathers niet voor een jonger publiek is?

Groet yvonne

We gaan pas in July 2010…