Cadeautjes voor Thaise kennissen

aan mijn toekomstige schoonmoeder een paar houte klompen gegeven en helemaal goud vind ze dat

:chin:een mooi t-shirt van een bekend merk doet het altijd goed .
merk kleding is in Nederland vaak beter van kwaliteit dan in Thailand heb het niet over namaak weet ook niet waar dit aan ligt.:thailand::cambodia:

Vinden ze bij mij net niet lekker, rokwrost wel en drop (zacht/zoet) zijn ze inmiddels ook aan gewend.

Ik zou aan typische Hollandse dingen denken, bijvoorbeeld T-shirts met fietsen erop, kijk eens bij de VVV.

Een Honda Click voor 850 Euro? Dat zijn prijzen van voor de duidelijk van de Baht.

Aan iedereen:bedankt voor zoveel reacties,ik kan hier zeker wat mee!

Wow, Thai die drop lusten, verrassend ! Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar ze vinden het stinken en proberen het niet eens meer. Ik heb de hoop dan ook maar opgegeven…
Vorige keer maar spekjes meegenomen…en die vinden ze wel errug lekker.

Ik moet voor een Thaise Haagse Hopjes meenemen! lol2 Ze is er gek op!

Haha nee inderdaad een Thai zal je niet snel drop zien eten. Dat Keth (mijn vrouw) hier in NL was zijn we vaak genoeg ook over de markt gegaan ze was heel verbaasd over het feit dat wij zo enorm veel verschilende snoepjes hebben haha. Ze heeft er natuurlijk heel veel geprobeerd,maar drop in welke smaak dan ook ging er niet in lol2 Wat ze wel heel lekker vond waren ouderwetse schuimpjes en zeer zoet/zure snoepjes. Wat er ook zeer goed in ging was… hutspot haha wie had dat verwacht!!!

de zoete drop vinden ze bij mij thuis wel lekker maar de dubbelzoute niet

Dat was vorig jaar! Toen stond de baht op 49,9. Had ook vermeld dat het vorig jaar was;) Nu zal die prijs boven de €1000,- liggen. Maar die €850,- is wat ik heb gezien, 42.000 baht om precies te zijn.

Waar de thai ook verzot op is namelijk "chocolade"wel zien dat je het koel verpakt!!!

Ik eet wel eens (een soort) andijviestamp, vinden de kinderen heerlijk.

Andere suggestie voor de TS is jonge jenever, als de Nederlandse whisky. Zal veel zuchten en steunen opleveren, maar is zeer snel op.

Snert gaat er ook prima in…

Heb een keer sleutelhangertjes meegenomen, klompjes en windmolentjes van ‘delfts blauw’ voor de collega’s van mijn vriendin… vonden ze ge-wel-dig!!!

Alles wat maar een beetje buitenlands is en wat ze kunnen ‘showen’ wordt zonder meer op prijs gesteld…

:chin:De kadotjes waren toch voor kinderen? jenever lijkt me toch niet echt geslaagd?:thailand::cambodia:

Oops, sorry.

Ze slapen er wel lekker van hoor lol2lol2lol2