Wij zijn van plan om naar dit hotel te gaan. Wie heeft ervaring mee en wie kent de omgeving van gumuldur ?
Met dank.
Wij zijn van plan om naar dit hotel te gaan. Wie heeft ervaring mee en wie kent de omgeving van gumuldur ?
Met dank.
In dit hotel verbleven van 26-06-05 tem 04-07-05:
een superpositieve ervaring, zo vriendelijk, proper en rustig, veel te eten, prachtig hotel, héél vriendelijke en gastvrije mensen, overdag zeker genoeg animatie en activiteiten, 's avonds is er enkel minidisco (21u30-22u) en avondspektakel (22u-23u), maar dat vonden wij niet erg, wij hadden zoontje van 3 jaar mee, dus was 22u voor ons het ideale moment om te gaan slapen! Wij hebben enkel volgende minpuntjes: de marmeren rand van het zwembad is écht véél te glad, laat je kind zéker waterschoentjes aandoen! En jammer dat het zwembad overal even diep is (overal 1.40m diep) wat voor een kleine dame als ik (1.50m) niet echt comfortabel was om recht te staan voor de aquagym of om met mijn zoontje samen te zwemmen in het grote zwembad. Wij kijken nu al naar de volgende vakantie uit in september, dan gaan we gewoon terug naar dit hotel!!!
hartelijk dank voor uw reactie
(ik heb u een mailtje gestuurd met nog enkele vraagjes)
Wij zijn er vorig jaar geweest en vonden het niet zo goed. Heel klein hotel met een zeer klein zwembad en een onverzorgd strand. De animatie in het hotel is echt heel slecht en het eten was vaak hetzelfde (lever en nieren). Een snackbar was er niet. Ook de omgeving was heel vuil.
Positief was wel het marktje dat s avonds begon. Het yali hotel waar je mocht tenissen was wel zeer de moeite waard.
Maar ja, zoals alles heeft iedereen zijn eigen mening! Groetjes
Ik blijf bij onze zéér positieve ervaring met dit hotel: wij hebben echt een supervakantie gehad!
Het is wel zo dat het idd een klein hotel is (160 kamers) en dat het niet geschikt is voor jonge, actieve mensen, maar wel voor mensen met kleine kindjes zoals wij of mensen die op vakantie gaan voor de rust en het lekker eten!
ONTBIJT: elke ochtend van 7 - 10: keuze uit omelet, spiegelei, hardgekookt ei en zachtgekookt ei (zachtgekookt wel enkel op aanvraag), twee soorten kaas, twee soorten vlees, rauwe groentjes, verschillende olijfsoorten, 4 heerlijke confituren en honing en een overvloed aan verschillende soorten brood(jes), die versgebakken werden in de buitenoven naast het zwembad
MIDDAGBUFFET (van 12u30-15u) en AVONDBUFFET (van 19u30-22u): teveel om op te noemen, maar wat David schrijft van lever en niertjes, sorry, maar die heb ik op héél die week geen enkele keer gevonden dan
: wel elke maaltijd keuze uit rijst, pasta of een aardappelgerecht, een stoofschotel of ragout met lamsvlees, we hebben ook eens lamshamburgers gehad, vegetarische loempia’s, kippefilet, kipbrochettes, Turkse pizza’s, gegrilde tonijn, gegrilde makreelfilets, gepaneerde visfilets, één avond ook echte pitta-kebab, en die was echt superlekker!!! Dan een ongelooflijk uitgebreid saladebuffet, elke keer minstens 15 verschillende schalen of plateaus met een andere salade op en last, but not least: een ongelooflijk onweerstaanbaar en verschrikkelijk lekker DESSERTENbuffet met keuze uit minstens 10 verschillende soorten taart of gebak… ik vergeet hier waarschijnlijk nog meer dan de helft van wat we daar allemaal hebben gegeten, maar onze mening is, dat als je daar honger zou lijden, je écht wel een viesneus bent op het gebied van eten…
NAMIDDAGSNACKS: van 14u30-16u: hamburgers of pizza aan het zwembad en van 16u30-18u koffie en uitgebreid koekjes- en sandwichbuffet aan het zwembad
Een écht cocktailuurtje hebben wij niet meegemaakt, gewoon omdat je van 's morgensvroeg tot 3u 's nachts alles kon drinken wat je wou, ook alle alcoholische dranken die het hotel in de bar had staan…
Dan, de omgeving, ja, die is vuil… maar luister eens even, je bent daar niet in België of Nederland hé! Die mensen leven nu eenmaal in een (excuseer de woordkeuze) onderontwikkeld land waar armoe jammer genoeg nog troef is!!! Ik vond dat de mensen daar écht wel héél erg hun best deden om de buurt zo gezellig mogelijk te maken voor ons en de andere (TURKSE) toeristen! Want ja, Gumuldur is écht dé badplaats bij uitstek voor de rijkere Turken die het zich kunnen permitteren van op vakantie te gaan naar zee… Het is een gebied in volle ontwikkeling en staat nog mijlenver van onze normen qua beschaving af, maar om dat nu echt een minpunt te noemen <_< Kijk, zoveel jaren geleden was dit net hetzelfde toen de eerste all-innvakanties werden ingericht naar de Dominicaanse Republiek: verontwaardiging alom bij de dikke en zelfvoldane toerist toen bleek dat er buiten het hotel niks te zien was en dat het daar bovendien ook nog eens vuil en smerig was (met een open riolering die door het midden van de straten liep en zo)… En kijk: zoveel jaren later is het daar toch ook in orde gekomen, DANKZIJ onze centen???
Tineke, ik wens je écht een superleuke vakantie toe!!! Of het gaat meevallen, kijk, dat zullen we achteraf van jou wel horen, want over smaken of kleuren kan men blijven twisten natuurlijk… Als je écht véél afwisseling zoekt, raad ik je zeker een bezoekje aan het zusterhotel YALI aan, daar is het 4 keer zo groot als Cactus Paradise (wat wij dan weer superonpersoonlijk vonden <_< ) en kan je ook allerlei sporten beoefenen en zo… En probeer eventueel eens een keertje naar het buurdorp OZDERE te gaan (met dolmus) want daar zijn wel wat meer winkeltjes en zo dan in Gumuldur…
Véél plezier!
Hartelijk dank voor de goede wensen en laat zeker iets weten wanneer we terug zijn !!!
in welke plaats ligt dit hotel?
Gümüldur (45 km van Kusadasi)
Om echt eens goed te winkelen moet je echt niet in ozdere zijn maar in Kusadasi zelf (wel 75 min onderweg met de dolmus) heel gezellig stadje!
Ik heb wel de indruk dat ze tegenover vorig jaar fel verbeterd zijn, maar ik zeg je maar hoe het vorig jaar was he!
In ieder geval veel plezier
ik ben in een cactus hotel geweest in yalikavak.
ik ben wel een keer in kusadasi geweest.
in kusadasi heb je ook bars en in ozdere ook.
Tineke40 wanneer ga je eigenlijk?
van 18 juli tot 1 augustus
Hey Tineke!
En, hoe is jouw vakantie geweest? Goed? Slecht?
Vertel eens???
Ik was vergeten om iets te laten weten ! We vonden het goed qua eten en drinken ! Het was leuk, er waren veel Belgen en Nederlanders. We zouden echter niet meer terug gaan vanwege de ligging !
Hoi, dan had ik toch een beetje gelijk over de ligging he.
Wij zijn juist terug van içmeler: SUPER!!!
Hoi,
we waren op zoek naar een rustig gelegen hotel, liefst niet te groot en zijn uitgekomen bij dit hotel wat we dan ook geboekt hebben voor eind augustus.
Zijn er recentelijk nog mensen in dit hotel geweest?
Groetjes, Bart.