Kusadasi

ik ga morge voor het eerst naar kusadasi ik zou graag jullie ervaringen willen lezen? hoe de hotels en uitgaan daar is?

ik ben in hotel surmeli efes vorig jaar en 3jaar geleden geweest.

als je hotel ervaringen wil lezen kan je ook naar: www.vakantiereiswijzer.nl gaan.

ik ben dik 3 weken geleden in kusadasi geweest. we hebben een top tijd gehad…
altijd lekker weer, leuke mensen, wel moet je wennen aan al dat geprop van de mannen uit de restaurants.
het strand is mooi alleen moet je er met een dolmus naar toe.
het hotel was heel eenvoudig maar het personeel was heel vriendelijk en leuk!

groeten

thnx :smiley: ik hoop dat het mij ook gaat bevallen in ben altijd naar antalya en cesme geweest dit is voor eht eerst egt anders

Ik vind kusadasi helemaal geweldig! Ik ben in juni in hotel surmeli efes geweest! voor de shoppers onder ons is kusadasi echt een paradijsje! echt een hele leuke stad!

-xxx- wendy

ik ben net terug uit kusadasi het beviel mij wel maar het zal nooit De mooist eplek van Turkije Antalya van mij overnemen :slight_smile: het uitgaan was wel leuk alleen jammer dat het tot 4 uur was en begin september si seizoen dara toch wel afgelopen er komen dan alleen maar turken die echt uit de hoogte doen geef mij maar lekker nederlanders of andere toeristen :slight_smile:

ik ben gister terug gekomen van 2 maanden kusadasi.
ik heb het er echt super naar mn zin had.
op stap ben ik niet geweest. winkelen is er echter super leuk. heel veel keuze en ook zat leuke terrasjes.
het strand is ook erg leuk…vooral elevens beach club is helemaal geweldig.

kusz

filiz

Kusadasi is gewoon super: leuk stadje, leuke mensen, lekker en goedkoop eten en drinken, toffe excursies
Maar VOORAL: ADALAND!!!
Als je van waterpret houdt moet je zeker hier zijn!!!
Ook Aqua fantasy is echt super

eten was wel goedkoop maat drinken niet een cola 5 euro ik schrok me dood maar het ligt weer aan waar je zit