hoi, wie kan mij iets meer over dit hotel vertellen.
groetjes
Hotel fantasia ligt iets buiten kusadasi langs de grote weg naar Söke,met de dolmus gemakkelijk naar het centrum te komen.hotel is al lang door Belgen en nederlanders bezocht.Heeft privestrand.De meeste mensen zijn er tevreden anderen weer minder.Maar de keuken heeft genoeg variatie en het animatýeteam is er altijd goed.
Groetjes uit kusadasi
Franka
wie gaar er nog meer tussen 11 -18 juni naar dit hotel?
Hoi wij (mijn vrouw en ik) zijn anderhalf jaar geleden naar dit hotel geweest en het is ons uitstekend bevallen. Nette en schone kamers (elke dag verschoond beddegoed). Goed eten ook europees (friet, hamburgers, kip enz enz) Verder was de bediening prima en ook het personeel was erg vriendelijk. Animatie was er goed geregeld elke dag was er als je wilde voldoende te doen. Verder een schitterend hotel met een prachtig uitzicht over zee en 's-avonds op het teras dineren met uitzicht op de zonsondergang, echt vakantie dus. Verder kun je met de Dolmus die recht voor het hotel stopt gemakkelijk en snel in het centrum van Kusadasi komen. Verder is Efeze absoluut een bezoek waard, wij zijn met de Dolmus gegaan maar je kunt ook met een georganiseerde tour vanuit het hotel (dit is wel veel duurder). Verder is de Turkse avond (vrijdag) in de handelspost in het centrum van kusadasi een aanrader net zoals de markt (donderdag).
Mocht je verder nog iets willen weten stuur me maar een mailtje.
Groetjes Alexander