Weet iemand wat het (ongeveer) kost om per bus vanuit Cancún naar Chetumal te reizen, vervolgens vanuit Chetumal naar Escárcega, vanuit Escárcega naar Campeche, vanuit Campeche naar Mérida en vervolgens naar Cancún.
Ik wil die steden bezoeken en daar 1 of enkele dagen blijven.
Weet iemand hoeveel me dit (ongeveer) kost als ik per bus ga?
Hoi, in Cancun, Ecarcega, en in Campeche weet ik nog wel een leuk hoteletje voor niet te veel geld. :zon02: (familie) Allen bevinden zich in het centrum van de stad. Houd er wel rekening mee dat er in Escarcega niet zo veel te beleven is maar wel weer echt Mexicaans en weinig tot geen toerisme. Ik hoor het wel.
Is Ecarcega vergelijkbaar met Chetumal? Chetumal ken ik redelijk goed en da’s ook niet echt toeristisch.
Ik ken iemand in Cancún die via een kennis een hotel daar regelt. Campeche schijnt erg mooi te zijn.
Een Mexicaanse vriendin raadde me af om naar Ecarcega te gaan. Ook vanwege de smerige hotels.
Ik ben erg benieuwd of jij me meer kunt vertellen over Ecarcega en Campeche.
Nee zijn totaal verschillende steden Chetumal is de hoofdstad van deze staat Quintana Roo en veel moderner, Escarcega is eigenlijk een Hub voor busverbindingen en een echt oud mexicaans stadje met eigenlijk alleen laag bouw wel leuk voor 1 dagje, niet langer. En wat de smerige hotels betreft wederom neem ons familie hotel en je treft echt geen smerig hotel dus niet allen daar zijn zo, grote onzin. (Hotel Maria Isabel vlakbij de bus stations) te belopen of anders een taxi, elke chauffeur daar kent het, te herkennen aan de grote Maya structuren en versieringen. Campeche is inderdaad een mooie stad waar je wel meerdere dagen kunt verblijven. (hotel maria isabel bij park San Martin). En dan nog Cancun wederom Hotel Maria Isabel vlakbij het busstation ff om de hoek. Mocht 1 van deze je wat lijken hoor ik het wel weer voor een wat preciezer adres.