Busreis Istanbul - Side

Weet iemand of je vanuit Nederland een busreis kan boeken van Istanbul naar Side en ook weer terug?
En wat hier eventueel de kosten voor zijn?

Hopelijk kan iemand me hier mee helpen, want ik heb me een ongeluk gegoogled; maar kom er niet uit!

Je kan het denk ik wel boeken via de website van een busmaatschappij.
Er zijn er heel veel o.a. Metro en pamukkale. Er zijn er nog veel meer maar weet die namen niet. De websites zullen wel in het turks zijn denk ik. Wat het gaat kosten zou ik echt niet weten. Ik weet alleen dat Antalya - Kusadasi (7 uur) 45 lira was en Antalya Sivas (13 uur) 79 lira. Maar dat was bij verschillende maatschappijen en dus lastig te vergelijken

Kamil Koç is ook een busmaatschappij. Prijs herinner ik me niet meer. Ze hebben een site maar ik veronderstel ook in het Turks.

Je hebt inderdaad 1001 maatschappijen en het is relatief goedkoop vind ik.
Yeni Adana vind ik tot hier toe de beste maatschappij maar zou wel eens kunnen dat ze alleen trajecten doen via Adana…

Ik heb erg goede ervaringen met Metro. De exacte prijs weet ik niet meer maar heel duur was het niet. We stopte regelmatig voor plas+rookpauzes, kregen drinken en koekjes en hadden een scherm in de stoel voor ons waar we tv op konden kijken of muziek op konden luisteren :)! Weet niet of je ze online kunt boeken.

Bedankt voor alle tips! Ik ga er nog maar eens een avondje voor zitten haha ;-)… Maar ik kom voornamelijk uit op turkse websites en daar snap ik geen snars van helaas…