Wij vertrekken volgende week naar gazipasa en moeten uiteindelijk eindigen in Side.
Weet er al iemand hoe het zit met vervoer vanaf het vliegveld? Rijden er bussen vanaf het vliegveld naar alanya (of manavgat/side)? Kan ik die ter plaatse nemen of moet ik van te voren reserveren?
Heb je via een reisorganisatie geboekt?? Of gewoon een los ticket?
Om in Side te komen had ik waarschijnlijk gewoon op Antalya gevlogen. Dat is toch wel een stuk dichterbij…
Ik las wel dat naar Alanya een taxi €45 kost. Over bussen heb ik er (nog) niets gelezen.
Beste Daniellej.
Omdat er nog weinig over bekend is gezien de ervaringen, denk ik ook dat als je naar Side moet, beter op Antalya had kunen vliegen, maar wie weet kun jij je ervaringen aan ons doorgeven, als je terug bent.
Ik ben gistermiddag zelf ook even op zoek geweest, maar dan voor Alanya en kwam hieruit:
Er rijden zeker shuttlebussen en taxivervoer vanaf Gazipasa en meerdere vliegvelden naar de bekende badplaatsen.
Kijk even op www.724transfer.com
Klik het Nederlandse vlaggetje aan, alles wordt dan heel duidelijk weergegeven. Je hebt diverse mogelijkheden en voor een dacht ik toch aardige lage prijs. Hopenlijk heb je hier wat aan.
Dank je wel. Wij hebben een los ticket naar Side. We vliegen op alanya omdat we eerst 1 week in side zijn en daarna 2 weken in alanya.
Mochten er transfers staan van ‘grote’ maatschappijen, die nemen ook nog wel eens ‘voor een klein bedragje’ mensen mee… kan je altijd proberen…