nachtbus van Marmaris naar Istanbul

Ik wil in augustus met de nachtbus van marmaris naar istanbul. Wie kan me vertellen met welke maatschappij ik dit het beste kan doen en waar ik kan reserveren.

alvast dank

volgens mij kun je de tickets bestellen aan een loket bij marmaris otogar (bus station)

of kijk op www.ulusoy.com.tr/eng of http://www.varan.com.tr/english/

Je kunt het beste reizen met Pamukkale bussen of Kamil Koc. De kantoortjes van de diverse busmaatschappijen zijn te vinden in het centrum van Marmaris opzij van de Tansas. De prijs van 1 rit ligt zo rond de 50 lira. In de bus krijg je ook water, koffie of thee en koekjes en zo.
Gaat vast wel lukken allemaal! Hou er wel rekening mee dat het een hele reis is naar Istanbul vanaf Marmaris, 800 km! Je zal er zo’n 15-16 uur over gaan doen. Ligt er een beetje aan welke route ze nemen. Succes in elk geval en goeie reis!

Klopt Marjan;maar is een hele zit hoor;voor meer kun je een lokale vlucht nemen en ben je met inchecken,vliegen een paar uur kwijt;ter vergelijking:enkeltje bus ong.24 YTL,vliegtuig ong.70 YTL;deze prijzen zijn aan verandering onderhevig,maar ervaardde het vliegen beter en luxuezer dan de bus.