bus vanaf antalya naar marmaris

hallo,
op 19 maart kom ik om 00.30 aan op antalya airport. Weet iemand of er dan 's nachts nog een mogelijkheid is om een bus te nemen naar marmaris/icmeler?
Ik weet dat de bussen zeer regelmatig rijden, maar weet niet of die ook 'snachts nog vertrekken.
Anders moet ik voor 1 nacht nog een hotel nemen, misschien daar nog voordelige tips voor?
Bedankt, Eric

geloof dat bustijden van de verschillende busmaatschappijen wel online te vinden zijn
ben alleen nu een beetje leeg, dus kan ff zo snel niet op een busmaatschappij komen en voor je gaan googlen voor een link, maar morgen schiet het me vast te binnen!

Hoi Eric,
Eind januari hebben mijn vriendin en ik hetzelfde gedaan, maar de laatste bus van Antalya busstation vertrekt om 23.30. En dan 's morgens weer om 10.30. Het kan natuurlijk zijn dat dat in maart anders is, maar ik denk het niet. Het beste een taxi nemen naar Antalya, en daar een goedkoop hotelletje zoeken. Of de nacht doorbrengen op het busstation, er zijn daar wel tentjes open. Dat hebben wij op de terugweg gedaan. Is ff afzien, maar ja is wel het goedkoopste. Ga maar na, als je om 00.30 landt, voordat je dan op het busstation bent ben je al gauw 2 uur verder. Koffie is erg goedkoop op het busstation! Wij reisden met Pamukkale busmaatschappij, fantastisch! Let wel, er zijn 2 routes naar Marmaris, een over de bergen, die gaat met een grote luxe bus, en een langs de kust, die rijdt met kleine, veel minder comfortabele busjes. Tenminste…dat was 1,5 maand geleden zo. Als je nog wat wil weten hoor ik het wel.
Groetjes, Marja