Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar busdiensten en vertrek-aankomsttijden van Antalya naar Marmaris
Omdat ik alleen vluchten boek heb ik transver nodig.
Groetjes
Je zult waarschijnlijk van de airport naar het busstation moeten en dan daar overstappen en dan de bus/taxi naar side…
Het beste kun je het volgende doen;taxi van airport naar de rijksweg ter hoogte van aksu,waar allemaal eettentjes zitten(ong.10 lira)en dan wachten op de bus naar manavgat;komt om de 20 minuten(ong.6 lira)en rijd al vanaf 7 uur smorgens.
Dan uitstappen bij de benzinepomp,begin in manavgat(wordt omgeroepen in de bus"side") en dan met de gratis pendelbus naar je hotel.
Je kunt ook een prijsje maken met de taxichauffeur of die je voor 50 euro naar side brengt.
Dank je Hans voor je snelle reactie. En die gratis pendelbus (wel geweldig gratis)stopt dus bij die benzinepomp of ga ik daarvoor naar het busstation Manevgat.
Groetjes Maria
Maria,die bus stopt bij het 1e tankstation en die pendelbus staat daar klaar;de mensen voor side stappen in en geven aan naar welk hotel ze willen.
Nog even;als je bij aksu staat te wachten op de bus;er staat met grote letters voorop manavgat,dus wel op tijd je hand opsteken,laat de '‘bushost’'je koffer onderin inladen en dan snel instappen;later komt die in de bus langs om met je de rit af te rekenen.
Ikzelf heb dit zo vaak gedaan en liep altijd over rolletjes;goedkoop en snel,zodra je in de bus zit dan nog iets meer dan een uur(ligt eraan waar je hotel ligt natuurlijk).
Wat je ook kunt proberen is meeliften met de pakketreizen. En dan gewoon aan de chauffeurs van de bussen vragen, als die plaats hebben nemen ze je wellicht mee (tip van Ebru Umar:))