Bus Manavgat naar Antalya

Hallo

Wij zouden in mei met de bus van managat naar antalya willen gaan.
Weet er iemand waar we de bus moeten nemen ?
Hoe regelmatig de verbinding is ?
Wat kost het ?
Waar moeten we uitstappen om in de oude stad te geraken ?

groetjes
Harry

hoihoi…

voor zover ik weet gaat er ieder uur een bus richting antalya vanuit manavgat…
vertrekt vanaf het busstation…kosten weet ik niet maar zal niet gek veel zijn…
als je aan de chauffeur zegt dat je in het centrum wilt komen zal die je zeker helpen om daar te komen mocht zijn bus niet helemaal daar komen. maar ik weet niet waar deze bus stopt…

ik hoop dat je er wat aan hebt…
maar bij de receptie van je hotel zullen ze het ook wel precies weten.

groetjes,
filiz

Even goed lezen Hans: Deze reiziger wil graag vanuit Manavgat naar het oude centrum… niet naar de luchthaven!!! Filiz heeft momenteel natuurlijk de meest actuele info, daar zij al een paar jaar nu in Manavgat woont!

Hans: JIJ moet goed lezen: zoals ik al in m’n vorige reactie melde: deze mensen willen vanuit Manavgat naar: Het centrum van Antalya niet naar het vliegveld zoals jij schrijft

hoe kunnen we het best van de luchthaven naar konyaalti geraken,taxi tot aan busstation Antalya en daarna bus richting Kemer???of hoe???

Als ik dus tegen de chauffeur zeg dat ik in het oude centrum moet zijn zou hij mij aan het konyaalti kruispunt moeten afzetten en vandaar neem ik de dolmus ?

mvg
Harry

Hallo

Wat ik me eigenlijk afvraag is het volgende:
Wij zitten in het sea world resort in Kyzigalac(15 km door manavgat richting alanya), het hotel ligt ongeveer 1km van de grote weg alanya - antalya.
Zou het niet mogelijk zijn om op dat kruispunt de bus te laten stoppen, het zou ons de rit naar manavgat besparen, om terug te komen zouden we dan misschien de bus van antalya naar alanya kunnen nemen en vragen aan de chauffeur om af te stappen in kyzigalac.
Word dit zo soms gedaan ?

groetjes
Harry

Zo doen de Turken het ook. Het kan dus!

dit kan inderdaad…
maar afgelopen jaar hebben ze de wegen van die kruising helemaal verlegd…
dus het is een beetje ongemakkelijk lopen,…
maar als je bij het BP tankstation gaat staan, stopt de bus zeker voor je.

groetjes
filiz

1 like

Is het BP station aan het nieuwe kruispunt(klaverblad, wij zijn er al geweest in april 2010 daarom dat ik het kruispunt weet)zo ja dan is het goed te belopen vanaf het sea world resort.

groetjes
Harry

Sorry Eclipse, maar je bent abuis. Harry kan gewoon in de bus van Alanya naar Antalya en vv.stappen.

ja maar als je idd toch naar manavgat moet voor de bus naar antalya…dan zou ik gewoon de bus van kizilagac naar manavgat nemen en daar overstappen…
deze bus stopt namelijk voor het hotel (was in april nog niet het geval geloof ik) in april was geloof ik ook de grote weg nog niet klaar (woon ertegen over) en die is nu echt een stuk lastiger oversteken, of je moet een kruising verder gaan staan…(bij truva discotheek)

De bus stopte toen ook al voor het hotel(eind april), wij zijn er nog mee naar manavgat geweest.
Onze bedoeling is een daguitstap naar Antalya en een dag naar Alanya.
Ik heb op google earth gezien dat we best oversteken langs de oude weg dan komen we uit aan het tankstation en kunnen we zoals je eerder zij de bus laten stoppen zo zijn we sneller in Antalya(kunnen we manavgat rechts laten liggen) en voor de bus naar Alanya blijven we gewoon langs deze kant van de weg; of ben ik te optimistisch ?

groetjes
Harry

nee u bent niet te optimistisch…dit kan we gewoon…
alvast veel plezier…en misschien tot ziens in de ali baba bazaar…!!

1 like

Baat jij daar misschien een winkel uit ?Dan komen we wel eens op de thee :hihi:

groetjes
Harry

houd ik jullie aan :wink:
kleinste boetiek aan de linkerkant…

:dag:

Ok tot mei

:dag: