ik heb wat vragen over het busvervoer vanaf Antalya.
wie heeft ervaring met de bus vanaf Antalya naar Mahmutlar?
ik weet dat er veel bussen rechtstreeks naar Alanya gaan maar zijn er ook bussen vanaf Antalya naar b.v. Adana en Mersin waar je dan in Mahmutlar uit kunt stappen.
zo ja, weten jullie namen van busmaatschappijen wie dat doen en evt. prijzen?
Het kan ongetwijfeld maar dan moet je een bus hebben die inderdaad na Alanya doorrijdt richting Mahmutlar en dan aan de chauffeur vragen of je onderweg eruit mag. En welke maatschappijen dat zijn geen idee maar dat kun je toch het beste op de otogar vragen omdat je dan toch moet kijken welke het eerst vertrekt
meestal ga je idd naar de otogar en daar staan 3 of 4 verschillende hokjes van de busmaatschappijen. er is altijd wel ergens een bus die naar een bepaalde plaats gaat.
vaak koop je een ticket tot aan die plaats en die buschauffeur weet dan precies waar je eruit moet of over moet stappen. gewoon ter plekke even informeren
Dag, Mijn man (turks) rijdt zelf ook (prive), toeristen van antalya naar alanya of mahmutlar. Als je iemand zoekt , laat het weten . Ik zelf ben nederlands en ga naar alanya emigreren.
hoeveel vraagt jouw man ongeveer voor een rit voor 1 persoon van antalya naar alanya?
of heeft iemand nog andere tips, vorig jaar was het een boel gedoe overstappen van de een naar de andere op een druk kruispunt etc. en toen was ik met mijn vriend (tr dus makkelijk met de taal), nu moet ik het alleen gaan doen in september en zie er nu al tegenop hahaaha dus tips zijn erg welkom!
Je reist alleen? Heb over 1 jaar gewoon auto stop gedaan tot in mahmutlar, lukt perfect… Als je toch “veilig” vervoer verkiest raad ik je ook aan de otogar te bezoeken met wat geluk heb je een bus.
Wanneer vertrek je naar mahmutlar ? Anders kan je gerust met ons mee hoor.
Als je als vrouw alleen reist zou ik in Turkije, zeker niet langs de kust, gaan liften, er even vanuit gaande dat je geen goed Turks spreekt. Dat is nogal onverstandig…
Hallo je kan bij corendon ook vervoer krijgen als je de ticket boekt voor €15
En anders met taxi even naar de snelweg en wachten op een bus en deze rijden dag en nacht door dus je hoeft nooit lang te wachten.
succes