Wij willen de greenline bus boeken van Chitwan national park naar Kathmandu. We verblijven in Sauraha ??? . Er wordt gevraagd hoeveel dagen van tevoren we de tickets op komen halen, maar hoever is het van Sauraha naar de bus terminal (adres niet te vinden) ? Weet iemand het adres van de bus terminal en houden ze zich aan de dag dat je opgeeft dat je de tickets op wil halen ?
Sauraha is niet groot, alle sis te lopen en het slentert ook nog lekker in de subtropische omgeving.
Als je in het guest zit en aan de receptie vraagt of ze dat ticket voor je willen halen, dan wordt het geregeld. Gewoon opgeven dat je het twee dagen van te voren ophaalt. Of geen ticket boeken, dat kan ook. Wanneer je aankomt in Sauraha zeg je tegen de receptie dat je 2-3 dagen later naar Kathmandu wilt met die bus en dan wordt het ook voor je geregeld. Je moet het in Nepal niet te moeilijk maken en vooral niet te veel onnodige stress hebben.
Bedankt voor de informatie. Het lukt echter niet om kaartjes te bestellen.
Als ik bij greenline online het boekingformulier invul druk ik aan het eind op de knop submit en dan gebeurd er dus niks . Wat doe ik fout ?
Tsja, dat weet ik niet. Ik kan het ook niet proberen, want dan bestel ik tickets die ik niet nodig heb
Je had al contact, dus je kunt ook mailen welke tickets je wilt maar dat de site niet werkt.
Ik zou na aankomst in Chitwan die kaartjes maar regelen, scheelt een boel gedoe. Ik snap dat je zekerheid wilt, maar met dit soort kaartjes kom je wel in Kathmandu hoor.
In was in januari even in Nepal en wilde naar Pokhara vliegen. Ik mailde ruim van te voren mijn hotel, of ze die tickets wilden regelen voor me. Bij aankomst hadden ze nog niks gedaan dus 's morgens bellen en 2 dagen later kon ik vliegen, zoals ik al wilde.
En de vlucht zou 12.15 vertrekken, door protestsmarsen zat het verkeer vast en kwam ik 12.10 pas op het vliegveld aan, en toch kon ik mee. Alles kan gewoon…
Ik heb inderdaad al gemaild maar nog geen antwoord ontvangen . Maar bedankt voor je antwoord, als het nu niet lukt regelen we het dan wel als we in nepal zijn
Groetjes
Maak je inderdaad niet al te druk. Ter plekke kaartjes regelen is geen probleem. Goede reis.
helemaal eens met bovenstaande.
alleen nog een berichtje om je gerust te stellen :).
Greenline tickets kan je overal regelen in Chitwan. elke eigenaar van een lodge of slaapplekje zon kaartje kan fixen. en anders zijn conculega lodge houder. je bent met minder dan 10minuutjes rijden van zo ongeveer elke lodge in Chitwan bij de busterminal.
Enjoy!