Buitenlandse gevangenissen

In Kathmandu hangen in diverse cafes in de wijk “Tamel” op prikborden met briefjes met namen en “adressen” van (ik geloof alleen Westerse) gevangen die je bezoeken kunt.

Hartelijk bedankt voor alle info.
We gaan zeker in Thailand de gevangenis bezoeken.
Als Adriaan er nog zit brengen wij hem zeker een bezoekje.
Weet iemand ook iets over gevangenissen in Cambodja en China?
China lijkt mij echter een probleem.

gr. Marco

Als je een andere dag wilt gaan dan op dinsdag of donderdag dan kan dat na goedkeuring van de ambassade. Ik heb evt een naam en adres voor je, stuur maar een PM indien nodig.

Zou je evt een paar levensmiddelen voor me kunnen bezorgen? Aangetekend opsturen uit NL is heel duur, vandaar dat ik het altijd via via probeer te regelen :wink:

Ik denk dat je voor het laatste, beter een berichtje op het Cambodja forum plaatst of Chinaforum.
Ik denk dat je daar meer antwoorden kunt krijgen op je vragen!Normaal zal het in deze landen die je hebt opgenoemd,ook wel kommer en kwel zijn.
Wat ik daarmee wil zeggen,dat de levensomstandigheden in die gevangenissen ook niet ideaal zijn.g.s

Ik heb in Cambodja en China iig geen briefjes gezien…

Zou je evt een paar levensmiddelen voor me kunnen bezorgen? Aangetekend opsturen uit NL is heel duur, vandaar dat ik het altijd via via probeer te regelen :wink:
[/quote]

Jenny.
Ik wil dat best voor je doen,maar wij gaan eerst met de TME naar China en daar dan nog een maand door heen trekken.
Wij zijn pas in November in Thailand.

gr. Marco

Bij de LIDL verkopen ze tubes mosterd. Als er daarvan nog eentje in je tas zou passen??? Het MOET een tube of een knijpfles zijn, zo’n glazen pot komt niet naar binnen.

Uiteraard vergoed ik de kosten.