Hoi çiçek,
Bij het lezen van je verhaal van dat schaap op dat brommertje heb ik echt gelachen en dacht, daar kunnen ook verhalen over verteld worden. Ik denk dat je zelf ook nog andere verhalen hebt en Hans zeker ook.
Eerst nog een verhaal van mezelf.
Deze week volle centrum Bodrum aan de verkeerslichten. Plots horen we gekraak naast de auto op de linkerzijde. Mijn partner ,een turk ,uit de auto en maar schelden tegen die man, bleek nu , reed hij aan de verkeerde kant zonder lichten, de brommer achteraan volgeladen met houten planken,juist vastgemaakt met een elastiek. resultaat ,mijn spiegel afgereden .
Rijden we richting Kusadasi, was ook al donker aan het worden, hadden een klant in de auto, komt me daar een brommer de straat overgestoken met het ganse gezin erop. Vader, moeder en 2 kinderen goed ingepakt zonder kijken . Ik afgeremt,de man achterin de wagen wist niet wat hij zag. Gelukkig had ik geen hoge snelheid,maar turken letten echt niet op als ze met de brommer rijden.Heb mijn partner terug het stuur laten overnemen om te bekomen van de schrik.
Mischien hebben anderen ook al iets appart met de brommer hier meegemaakt of zien gebeuren wat bij ons in Nederland of Belgie echt niet kan.
Ik ben benieuwd ???..
Groetjes uit Kusadasi
Franka:banana: