Hallo,
Is er iemand die bekend is met brommer huren in de omgeving van Phan Rang? We willen graag voor 4 dagen naar Dalat met de brommer en de bagage op het resort laten staan, ze doen nog al moeilijk hier?
Gr. Dianne
Hallo,
Is er iemand die bekend is met brommer huren in de omgeving van Phan Rang? We willen graag voor 4 dagen naar Dalat met de brommer en de bagage op het resort laten staan, ze doen nog al moeilijk hier?
Gr. Dianne
Hallo Dianne,
Ik heb geen ervaring met het huren scooters in Viet Nam, omdat wij ons aan de Vietnamese wetgeving houden, maar dat terzijde.
Komen we op de opslag van de koffers.
Ik zou persoonlijk de volgende opties proberen / doen.
Wanneer beide hotels/resorts zijn aangesloten bij de Saigon Tourist group of het bezoekende hotel dit laten regelen, willen die dat niet doen dan via Saigon Tourist hoofdkantoor.
Heb je ergens in je traject gebruik gemaakt van een Vietnamees kantoor, dan contact met hen opnemen.
Of de eer aan jezelf behouden en een taxi de koffers laten overbrengen, mits je alleeen met de scooter naar Dalat gaat en niet terug. Is wel een dure optie van rond de 50/70 dollar.
Goedkoper kan via een reisbureautje die ook tours regelen naar Dalat en via hen je koffers laat bezorgen in het hotel aldaar.
Maar eigenlijk hebben bijna alle hotels wel iets van opslagmogelijkheden waar je gebruik van kan maken. Ik kan me voorstellen dat er voor 4 dagen iets van een vergoeding gevraagd wordt.
succes
Ton.
Ton bedankt voor je uitgebreide reatie!
Ondertussen hebben we de plannen toch maar gewijzigd, en gaan naar Dalat met de bus en vandaaruit een brommer huren per dag en dan zien we wel weer!
Groet Dianne
Aaargh!! Ik baal wel heel erg dat ik geen scooter kan huren!! En dat terwijl ik iedere dag twee uur op mijn vespa van amsterdam noord naar amstelveen scross dwars door de stad!! Daar zouden ze gewoon n uitzondering voor kunnen maken?!! Snik