Hoi, wij zijn 2 stagiairs uit belgie, en wij hebben hier een brommer gekocht om ons makkelijker te kunnen verplaatsen. Eind April zouden we deze graag doorverkopen. Dus al er iemand geintresseerd is laat je het maar weten. :zon02:
Een filong brommer op loodvrij, met 4 versnellingen. Hij is van 2005. Wij hebben hem gekocht voor 1650 Srd en we zouden hem verkopen voor 1200 Srd want hij werd helemaal in orde gezet en we zullen hem niet zo vaak gebruiken. Maar de prijs is bespreekbaar natuurlijk.
De prijs valt ook goed mee want een brommer huren voor 2 maand is even duur. De brommer is ook verzekerd en gekeurd tot 2011.
Als iemand interesse heeft laat maar weten, want anders beginnen we begin april te luisteren of ze hem in de brommerwinkels willen terug kopen. Wij hebben al van genoten van de brommer en nog geen problemen mee gehad. Dus het is zeker een aanrader als je je makkelijk wilt verplaatsen buiten de stad >>>
Als iemand interesse heeft kan je het liefst zo vlug mogelijk laten weten… Volgende week gaan we de brommer winkels langs om hem daar eventueel te verkopen en dan wordt hij verkocht de week van 28 april
hej ik ben jeroen en ik zou graag wat meer info over je scooter willen want ik heb er 1 nodig in mijn zomer vakantie . Mijn ouders hebben een huis op curacoa en ze willen een scooter.