bouwstenen cambodja

wij overwegen om volgend jaar naar Cambodja te reizen

via het internet hebben wij contact met de bouwstenen van www.cambodjaonline.nl
heeft er iemand ervaring met deze reisagentschap?

Is van Riksja Travel.
Wanneer je maar 1 keer per jaar (kort) op vakantie gaat en alles verzorgd wil hebben, dan zou je dat kunnen doen. Zo te zien kiezen ze minstens middenklasse hotels, vaak met zwembad. Let wel op dat ze per persoon per dag rekenen. Dat is prijzig voor zo’n arm en goedkoop land…

Doe je een lange rondreis, dan kun je HEEL VEEL besparen door alles zelf te regelen. Alleen het hotel bij aankomst via agoda of booking.com en eventueel meer hotels in het hoogseizoen (dec/jan). Vervolgens kan ieder hotel/guesthouse/hostel in Cambodja alles voor je regelen: airport-pick-up, (mini)bus met gratis pick-up, excursies (die je in veel gevallen het beste per tuk tuk kunt doen, even onderhandelen, circa $15 tot 25 per dag afhankelijk van af te leggen afstand).
Cambodja heeft hotels in alle klassen, maar ook bij een 2-sterren guesthouse heb je grote kans op inclusief ontbijt en welkomstdrankje en uitstekende (5-sterren) service. Ik betaal voor een hotel in Cambodja zelden meer dan $15. Alleen in Phnom Penh iets meer omdat daar in de lage prijsklasse weinig goeds tussen zit en de gemiddelde prijs ook iets hoger ligt.

Johan

Zelf geen ervaring met Riksja. Maar op reis genoeg mensen tegen gekomen die zeer tevreden waren. Vind zelf hun site ook erg goed.

Eens met Johan. Ik zit nu in Phnom Penh en alles is heel.makkelijk zelf te regelen. In hotels en bij busnaatsschappijen spreken ze goed Engels. Alle prijzen worden ook in US$ weergegeven en je kunt daar ook.mee betalen. En het is goedkoop.

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

Hoi Veurne,

Riksja online is inderdaad een prima reisorganisatie. Mocht het je niet afschrikken om veel ter plaatse te regelen, dan kan dat zeer gemakkelijk en ben je inderdaad goedkoper uit, maar dan moet je natuurlijk wel veel meer regelen. Het hangt natuurlijk ook van de periode af. Ik was er laatst in april met Khmer nieuwjaar en dat is alles wel volzet. Je mag natuurlijk ook altijd contact met mij opnemen :wink:

Veel plezier alvast!