Begin feb gaan wij naar Costa Rica. We willen waarschijnlijk een auto huren. Op www.bookanddrive.nl staat een voordelige optie wat aanzienlijk scheelt met andere aanbieders. Bovendien beweren ze dat ze all-inn prijzen garanderen, dus geen verassingen achteraf. Klinkt te mooi om waar te zijn en om die reden ben ik op zoek naar ervaringen met deze maatschappij, maar die kan ik niet/nauwelijks vinden op internet. Dus ben ik op zoek naar mensen die deze maatschappij kent en of zij wel/niet tevreden waren en waarom.
Omdat ze bemiddelen voor meer landen als alleen Costa Rica heb ik deze vraag in het algemene forum geplaatst.
Mijn ervaring in Costa Rica dateert al van enige jaren geleden (geweldig land hoor!!) en wij hadden ook een auto gehuurd. Het viel mij toen op dat wij geen voordelige auto’s konden vinden zonder 1000 dollar eigen risico. Je kon het afkopen, maar dat was bespottelijk duur. Dus goed om het zeker even te checken.
Succes en veel plezier,
sandra
Hoi Flensa,
Bedankt voor je reactie. We kunnen het bij Book and Drive afkopen voor 4,- euro per dag, ik neem aan dat je dat niet bespottelijk duur vindt…
Nee, heel verstandig, wij zijn toen iemand tegengekomen die niet had gecheckt hoe hoog het ondergelopen stuk weg onder water stond, en de moter viel uit en weg eigen risico, dat maakt je vakantie wel heel duur.
Fijne vakantie,
Sandra