Hallo allemaal, ik probeer wat info te verzamelen over costa rica. We gaan er over drie weken naar toe voor drie weken. En ik heb een vraagje. Hoe doen jullie dat met de autohuur. De verzekering heeft een eigen risico bij ons van 800 euro. Nu kan ik hem afkopen voor 400 euro. Dus dan hebben we geen eigen risico. Een beetje duur lijkt me dat. Maar moet je echt je eigen risico afkopen? Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Groetjes bonnie
Hoi Bonnie,welkom op wereldwijzer!
Als vakantiebestemming is Costa Rica een schitterend land om per huurauto een rondreis te maken.
De grote wegen zijn goed begaanbaar en met een goede four wheel drive zijn de onverharde wegen goed te berijden.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Costa Rica Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je reisplannen,Bonnie!
groet,georgessiam.
Hallo Bonnie,
kun je je vraag nog een keer stellen op het Costa Rica forum. Wij gaan er vrijdag heen en waren er eind 2012 ook en weten iets over autohuur. En ook anderen weten er wel van, maar die zijn meer op het Costa Rica forum als het over Costa Rica gaat.