Hallo
iemand hier ervaring mee voor boeken online,vind ook niet direct terug wat je mag meenemen van bagage
Het is voor een vlucht van Bangkok naar Chaing Mai
Alvast bedankt
Hallo
iemand hier ervaring mee voor boeken online,vind ook niet direct terug wat je mag meenemen van bagage
Het is voor een vlucht van Bangkok naar Chaing Mai
Alvast bedankt
Poeh, volgens mij standaard 10 of 15 kilo. Tijdens het online boeken kan je aangeven hoeveel bagage je hebt (of verwacht te hebben), en als het meer is moet je bijbetalen. Das niet veel, paar euro volgens mij maar, maar dat kan je checken door de boeking alvast op te starten. Kom je het vanzelf tegen!
Online boeken is verder prima te doen.
Hoi,
Standaard is het 15 kilo en bijbetalen is niet goedkoop !!! Toevallig afgelopen week dezelfde vlucht gemaakt en vrouw voor mij moest 6 kilo bijbetalen en koste 720 Bath. Als je vantevooren upgrade naar bv 20 kg kost je dat 175 Bath.
Nog een tip als je online boekt kun je een stoel uitzoeken waar je gaat zitten, boek niet op de rij achter de hot chairs ( Staat in het rood ) je hebt daar nog minder been ruimte.
Succes
Gr. Olav
Hallo,
Standaard is alleen handbagage je moet tegenwoordig altijd bijbetalen en dat begint vanaf 15 kilo en kan tot maximaal 30 kilo die je bij kunt kopen. Verder heb ik de afgelopen 3 jaar zo’n 20 a 30 vluchten met hun geboekt ging altijd perfekt.
Ik heb ook vorige week een vlucht online bij Air Asia geboekt en gaat prima hoor.
Voor 15 kg betaal je 200 Baht en elke 5 kg meer betaal je meer. (Bij het boeken kan je vanzelf aanvinken wat je wilt, ook krijg je keuze om eten aan te vinken en een soort verzekering en je stoel.
Ik heb toen geen stoelkeuze aangevinkt want dat kost ook geld en ik dacht ja pfff er komen al zoveel kosten bij dus wij gaan dan desnoods wel anderhalf uur apart zitten (ja want ik had een goedkoop promoticket en doordat je vanalles erbij moet aanvinken kom je toch redelijk weer aan de prijs dus ik dacht nou ja stoel dan maar laten zitten, ik zie wel welke stoel we krijgen).
Meestal als je samen incheckt en je hebt geen stoel gekozen dan zetten ze je meestal wel bij elkaar. Het is gewoon weer een manier om extra geld te verdienen. Ik heb wel altijd meer beenruimte gekozen als we langer moesten vliegen.
Dus als ik het begrijp heb je geen minimum gewicht dat je mag meenemen?Alleen handbagage? dat is 7 kg?
inderdaad en je kunt zelf dus bijkopen en dat geef je aan bij de boeking dat begint met 15 kilo die je erbij koopt en dat kan tot maximaal 30 kilo.
Kun je bij Air Asia trouwens ook inchecken aan de balie? Of moet dat online zoals dat hier bij Ryanair en Easyjet wel gaat?
Hallo,
Jazeker airasia heeft gewoon balie’s. Je kunt ook van tevoren al online inchecken mocht je dat prettiger vinden.
Hallo
Vlucht is geboekt en ging vlot,tot mijn verbazing op 1 nacht tijd 700bath er af Ben weer blij dat ik gisteren niet heb geboekt!!!
Aan allen bedankt voor info