Ik laat het zeker weten.
Inmiddels zijn we geweest en we vonden het geweldig.
Bitez heeft inderdaad een heerlijk strand en voor uitgaan is Gumbet en Bodrum veel leuker. Bij Halikarnas hebben we de openingsavond mee gemaakt.Geweldig.
We hoorden wel van iedereen/personeel dat het wel heel rustig was maar in ieder geval hebben we genoten.
Ik zou zeker nog eens terug gaan!!
Super dat je het zo fijn hebt gehad!!! Beetje mooi weer ook? Was het druk?
x
Fijn ABA dat jullie genoten hebben van de vakantie. Het is heel speciaal om met 2 vrouwen op0 vakantie te gaan naar Turkije. Heb dat ooit ook gedaan met een zus.
We kwamen aan met regen maar daarna alleen maar zon en lekker windje vond ik.
Volgens mij was het best wel stil, personeel zei dat het vorig jaar zeker 50% drukker was.
Samengevat te weinig vrouwen voor zoveel mannen==== veel aandacht.
Vroeger ging ik altijd naar Italie maar ik moet zeggen dat Turkse mannen qua flirten zeker niet onder doen dan Italianen.
En ze zijn knapper dan hier vond ik.
In Gumbet was alleen xbar en shakers en op zaterdag escape druk maar niet supervol.
Veel aandacht zijn we gek op :)
Beetje jammer dat mijn vriend er de hele tijd bij is
Haha nee hoor zo ben ik helemaal niet! Maar een beetje onschuldig flirten kan geen kwaad!!
x
Cyn: haha, helemaal mee eens!
Beete onschuldig flirten kan geen kwaad!
Te weinig vrouwen…heerlijk die aandacht,is goed voor je ego!
Hahaha ja precies;) Mijn vriendin en ik hebben ook al bedacht dat we voor het stappen met “onze” mannen eerst gewoon lekker een rondje dorp gaan, zonder hun dus… even onze ego opladen haha… LACHE!!!
x
hahahaha ja idd! Een vriendin van me zei al, dat ze na een vakantie Turkije weer helemaal ego-opgeladen was voor de rest van het jaar ![]()
Sommige Nederlandse jongens kunnen ook zo lomp zijn… tsjonge jonge!