Bitez

Hallo allemaal ik ben net terug van mijn vakantie in Gumbet!
Ik heb het wel naar mijn zin gehad (dat ligt toch voor het grootste deel aan jezelf) maar zou niet nog eens naar Gumbet gaan!Tenmintste niet voor een hele vakantie.
Ik vind het echt n beetje zo’n ‘leuk toen je 16 was’ plaatsje!
Nu vraag ik me af hoe Bitez is kwa winkeltjes en restaurantjes enzo en zit daar uberhaupt wel een enkel barretje!
Uit de boekjes lijkt het me een gezellig plaatsje en toch valk bij Gumbet om daar af en toe eens te kijken!
Wat vinden jullie van Bitez???

Farah

Niemand die t weet???
Ik kan mn mailbox niet openen dus kan alleen antwoorden die hier opstaan lezen!

Bitez en Gumbet zij twee verschillende werelden. Bitez is een klein centrum, met een rustige promenade en een groot strand. Er zijn terassen en restaurants, maar je zoekt er vergeefs naar de lawaaierige pubs en disco’s die legio zijn in Gumbet. Er is een klein winkelcentrum en het is in algemene zien meer ‘turks’. Gewoon iets meer relaxet en als je Gumbet mits, dan is het maar 5min. met de dolmus. Wat mij betreft is Bitez ‘the best of both worlds’.

Ok dankje!
Ik vond Gumbet echt een grote kermis!
Maar t lijkt me leuk om er nog eens een avondje te gaan kijken!
Wat ik me alleen afvraag is of dat je in Bitez wel lekker wat kunt gaan drinken s’avonds of ben je dan echt aangewezen op je hotel??

Groetjes Farah

Zijn er dan maar zo weinig mensen in Bitez geweest??? Is er niemand die wat meer kan vertellen???

Er staan een ganse reeks tips en commentaren op www.vakantiereiswijzer.nl - voer gewoon Bitez in de zoekmachine in en klik dan meteen op reacties.
Geert

Bitez is echt leuk! bij de hotels zijn overal barretjes, vooral shaggys bar boven een andere bar is leuk, en de bar bij hotel amarissa is ook super. De jongens zijn er wel echte players. Ik krijg bijvoorbeeld redelijk vaak smsjes van jongens van dat hotel of ik iets in het nederlands, duits of engels wil vertalen, zodat zij met een meisje “naar het strand” kunnen.

bitez is een een mooi strand en heel gezellig en relaxt,je kunt er gezellig aan de bar gaan zitten naar leuke nederlandse als engelse en turkse muziek luisteren,de turkse mensen maken het wel naar je zin tja daar diendt vakantie voor he,en vooral bijna alle strandzetels zijn er gratis en je wordt snel bediend (zeker opt strand als je monokini ligt :smiley: )haha grapje…
er zijn paar kraampjes waar je juweeltjes en allerlei souveniertjes kan kopen en de gewonen winkeltjes waar je champoo of wat dan ook wenst te kopen zijn er genoeg ama wel erg duur daarvoor ga je beter naar migros dan gelijk gb of delhaize …
ik vind het een aanrader en zeker ook met kids turkije is heel kind vriendelijk!

ik ben er zelf al 4x geweest en hou daar wel van in sept.okt dan zijn de meeste toeristen weg,juli en augustus is er druk,maja dat maak je zelf natuurlijk uit he meid…
bodrum vind ik nogal naar mijn mening een maffia stad dus das erg druk en daar durven ze je meer lastig te vallen mala wat uiteraard ook aan jezelf ligt hoe jij erop wenst te reageren,gumbet vond ik nog te doen yalikavak en torba ook daar ist uitstekend om te zwemmen…

khoop dat je er wat aan hebt gehad …

vooral genieten en relaxen en vooral ONTSTRESSEN haha :wink:

Groetjes Tatli

hallo!

Ik ben gisteren terug gekomen uit bitez. mijn vriend heeft daar namelijk een restaurant en woont daar. ik zelf vind het echt heel erg leuk daar en savonds kan je er ook heel gezellig wat gaan drinken en kletsen…

liefs Gi