Bitez

Hoi,

ik ga met mijn vriend begin juni naar Bitez. Wie is hier al wel eens geweest? En wie heeft er ervaring met appartement Cennet? Wij blijven hier 12 dagen. Heb er echt heel veel zin in. Wat voor tripjes en excursies zijn leuk? Wij willen zowiezo naar Efese, Bodrum, turkse markten, hamam en lekkere boottochtjes maken. Wat kost het eigenlijk om een auto te huren? We wilen namelijk een paar daagjes een auto huren. Is een tripje naar Kos een aanrader?
Alle tips voor tripjes, restaurant, etc zijn welkom!!!

Groetjes,

Petra

Hoi

Hierbij wat restauranttips. In bitez heb je restaurant istanbul…deze is heel goed, maar redelijk prijzig. Ook bij hotel bitezhan in de buurt zit een goed restaurant al kan ik me de naam niet herinneren.

gr wendie

ps…kos is ook leuk

Er is een tijdje geleden al een onderwerp over Bitez opgestart, daar vind je heel wat tips. Wat de excursies betreft; Efese lijkt me nogal ver, maar Bodrum en het ganse schiereiland zijn zeker de moeite.

Bitez is voor mensen die van rust houden, het enige wat er te vinden is zijn restaurantjes en strand (en rust) het is 15 minuten met de bus van Bodrum en eventjes met de taxi naar Gumbet waar je leuk uit kunt gaan…

AANRADERS: Turgutreis: dat is een heeeele grote markt, (als je van goedkoop shoppen houdt)dat is op zaterdag.

Kos is ook wel leuk…in t hoogseizoen leuk shoppen lekker eten enz. ben er zelf ook op vakantie geweest, en op bootrip ook nog eens.
boottrip kost 20 euro.

Bodrum zelf is iets waar je best vaak bent als je in Bitez bent, want daar gebeurt het allemaal. heel leuk shoppen, als je van kleren houdt (vooral nepmerken) leuk eten en uitgaan ook!

In Bitez zelf is het heerlijk rustig, lekker relaxt strand, gratis zonnenbedden, en je word er bediend!!

Aanrader van restaurant: Dolphins, vond ik en mijn familie en vriendinnen allemaal erg lekker eten, er werkt een turkse nederlander hele aardige man, en ze hebben ook ECHT TURKS eten.

Jimmies daar werkt een hele aardige en gekke jongen(doet zich voor als nederlander uit utrecht Jan), werkte vorig jaar in restaurant ANATOLIA.

BOATBAR DUS NIET GAAN ETEN, mn vriendin was daar helemaal ziek geworden van een pizza.

Verder is istanbul ook wel lekker, maar wel duurder dan de andere restaurantjes.

Anatolia is ook best een leuk restaurant, alleen daar werkt een jongen(Figo) die ik niet zo mag (omdat hij mn vriendin gedumpt heeft).

Cennet is mn vriendin geweest, het is goed, vooral erg simpel.

En willen jullie het nachtleven verkennen? GUMBET… feesten, iedereen gaat los daar, en dan echt los :smiley: :blink:

Ik ga 3 mei weer voor de 2e keer !

Dus nog 11 dagen :stuck_out_tongue: B)

Veel Plezier…

hay hay,

gumbet is erg leuk om uit te gaan en bodrum als je wil shoppen. kos is wel leuk alleen als je met de georganiseerde reis gaat dan word je gedropt op kos en moet je jezelf 6 uur lang vermaken. natuurlijk kan je dan lekker shoppen maar dat ben je op een gegeven moment ook zat. Lekker eten kun je bij ‘‘Blue Moon’’ restaurant. dat ligt niet langs het strant maar als je bij makumba de straat in loopt dan zit het op die weg tegenover de red dragon. red dragon heb ik niet zulke goede ervaringen mee maar blue moon heeft geweldig personeel en het eten is er uitstekend.

groetjes