BNN op Full moon party (FMP)

via slingbox constructie het programma over de FMP gezien.

wat en lul die canadees, hij zei omdat de FMP niet in de buurt is van een grote stad knijpt de politie een oogje dicht, ja tuurlijk vandaar dat de politie op koh pha ngan zijn pensioen elke maand flink aanvult, beetje wiet hoppa rond de 70.000 baht.
gaan ze een mushroom shake drinken, zegt die zelfbenoemde expert we gaan een beetje uit de buurt vh feest want je weet nooit, ten 1ste het zit aan het einde vh strand echt uit de buurt dus en ten 2de als elke toerist weet waar je mushrooms kan krijgen dan weet de politie dat niet?

ze zagen bijna geen politie hadden ze beter moeten kijken er is zat politie in burger, er komen behoorlijk wat agenten over vh vaste land is altijd behoorlijk irritant die vele checkpoints rond de FMP

Wanneer is dit uitgezonden dan Baco? Ik ken dit helemaal niet.

gisteren op ned 3 bij bnn spuiten en slikken heette het geloof ik

hier ik heb een link gevonden met de betreffende uitzending

Ik heb het net zitten te kijken maar je hebt gelijk is een buls@@@ verhaal over drugs. Maar goed voor de gene die een hele lange en compleet verzorgde vakantie wil in Thailand raad ik het aan om het te gaan proberen. Kunnen ze daarna mooi zeggen top van BNN heb ik me hier toch een mooie lange vakantie!

en heeft bnn weer een programma: Life in Bangkok Hiltonlol2lol2lol2

die presentator kwam wel als een softie over zeg.

het was eigenlijk bijna een promo filmpje om drugs te gaan gebruiken in thailand en dadelijk lees je dan weer jank berichten in de krant over hoe onmenselijk de straffen en de gevangenissen zijn in Thailand.

Ja precies met dank aan BNN een lang verblijf gewonnen! Moet je opletten krijgen we straks New : Life in Bangkok Hilton en daarna een hulp actie om al die ‘‘onschuldige’’ vrij te krijgen de kijkcijfers zijn gegarandeerd!

maar het ligt aan thailand natuurlijk!

Ja altijd he! Er was toen ook zo’n Engels programma big trouble in paradise Thailand ook daarin werd er continue herhaald dat het vaak het probleem was van de Thaise justitie haha bulshit natuurlijk de toerist moet zich gewoon gedragen dan hebben ze er ook geen last van!

dat programma heb ik ook gezien een tijd geleden. het is vaak allemaal een gevolg van het gedrag vd tourist,bewust of onbewust. Er zijn ook veel dingen in Thailand die niet goed zijn de gevangenissen zouden wat menselijke mogen en er zou wat aan de corruptie gedaan mogen worden.

maar ik vind dat je als omroep niet moet gaan stimuleren om de wet te overtreden in een land, en dat als je wordt gepakt niet moet gaan zeuren over de straffen en de omstandigheden.

Corruptie kan in je voordeel of in je nadeel werken

Ja, leuk programma was dat. Met als klap op de vuurpijl: “Dit vliegtuig is neergestort op Koh Samui. Kijk nou eens wat erg. Allemaal doden en gewonden”. Alsof het dagelijkse kost is dat er een vliegtuig neerstort op Samui.

Trieste programma’s…

Wat een ontzettend domme mensen…meer commentaar geef ik er niet op…

maar als het misgaat staan die mensen het hardst te gillen en de omroep vooraan om er een sensationeel zielig verslag van te maken

Of ze schrijven er een boek over…