Blut in Thailand

Tja vooral dat laatste zal hem de nek omgedraait hebben :slapen:.

was even aan het kijken op de forums van emigratie Thailand.
Ik zag toevallig het verhaal van Jan.
Hoe kan hij met een shuld van 2 ton emigreren naar Thailand, volgens mij kan dat niet eens, als je wil emigreren dan moet je hier niets open hebben staan aan schuld, en dat hij nu in de problemen zit is wel zijn eigen schult.
Ik heb geen medelijden met hem, hij belasert de boel zelf en niemand anders, laat hem daar maar mooi zitten onder zijn afdakje dan weet hij het is wat sommige Thaise mensen moeten mee maken.:dag:

het kan zijn dat deze persoon fouten heeft gemaakt(dat laat ik in de midden)maar om zo de man een stamp onder zijn achterste te geven,Gebona vindt ik niet gepast!g.s

vind ik dus ook ,iedereen kan fouten maken,als je weg gaat uit nederland,stel dan ook de belasting daar van op de hoogte, verders als ik goed lees is het maar 10.000 euro,al enkele jaren na thailand geweest, ik heb mijn gedachte erover, we weten hoe verslaafd thailand is, wens hem sterkte er mee :chin:

even een vraag tussendoor George,

zijn er nog veranderingen ivm vestiging regeltjes in thailand per 01-01-10?
hoe moet ik mijn inkomen laten vastleggen zodat hun dat accepteren,middels een NOtaris,werkgever,cash op bank die maandelijks uitbetaald?

graag een antwoordt hier op,

Iedereen een prettig kerstfeest en voorspoedig gelukkgi 2010!

frank

info is het beste vooraf,maar ik heb de indruk dat wanneer je wilt genieten je bak geld moet betalen na je vertrek,en ze hebben altijd het recht je latere inkomen uit opbouw te blokkeren!!!.
Dus eerlijkheid duurt het langst,en da`s d e beste manier om de verstap te maken toch!!!
In idt land hebben ze noooit geneog heb ik het idee))))(fiscus)

frank ik betall me scheel!!!

zoal ik het begrijp frank een inkomen van ong 1250.00 euro p/m op een thaise bank storten elke maand of 16000.00 euro op een th bank hebben , of een combi daarvan. jij ook een fijne kerst

Hi Leen, dat laatse is niet van toepassing om mezelf opdat ik nog geen 50 jaar ben wle bij 50+

die 1250 euro moet zijn nu geloof ik 65.000 bathjes als ik die automatische laat storten naar een thai rekening en ik verzilver die afspraak door de bank notaris etc de hele gang avan afwikkeling door dan is dat oke? ? ? ?

hoor je graag terug hierover?

frank

http://www.thaisverkeersbureau.nl/Algemeen/paspoort_visa_thailand.asp

het is lastig wat jij wil, kan er verder niks op zeggen.

Zielig verhaal en ik wens die man het beste.
Ooit komt er een bestsellerboek uit van alle westerse mannen die in Thailand recht in hun ongelijk lopen…
Maar betaal eerst je schulden af voor je vertrekt schrijf je nooit uit want dan heb je geen rechten in Nederland of Belgie maak geen kinderen bij
je Thaise vrouw of ‘vriendin’ want dan krijg je de hele Thaise familie op je dak.
Infoor zeer goed voor je vertrekt ‘check en double check’ op de gemeente
want die ‘bureautijgers’ geven geen ene moer om jou en zijn niet zelden jaloers omdat zij in hun burgerlijk saai Nederlands leventje blijven hangen en niet de ballen hebben om daar iets aan te veranderen en jij wel…