Blue star guesthouse Kanchanaburi ( river kwai )

Hallo allemaal,
is er iemand geweest in dit guesthouse Blue star Guesthouse in Kanchanaburi ( River Kwai ) ?
ik lees over het algemeen goede reviews, maar vroeg me af of iemand er meer over kan vertellen, en voornamelijk welke kamer het beste is?

groetjes,
alexandra

Als wij naar Kanchanaburi gaan verblijven we altijd bij blue starr,de kamers aan het eind zijn mooi gelegen meen b11/b12 dit zijn de nieuwste

de mensen zijn er erg aardig en behulpzaam,je word gratis opgehaald vanaf het busstation

hai, dankje je voor je antwoord :slight_smile:
weet je ook welke kamers dat zijn, welke prijs? is dat met airco?
en is er genoeg in de omgeving?

Meen b11/b12 kan ook nog een b13 en 14 zijn iig aan het eind links mss kun je ze reserveren,dit zijn kamers met airco.

s 4 en s5 zijn ook heel leuk om te zien heb wel een fotootje,in de omgeving is buiten de “geschiedenis” van alles te doen, je kan gaan kayakken,fietsen,markt,dagtrips boeken,tigertemple etc

Eind november begin december is het river kwai festival,ook zeer de moeite waard

sorry prijs is ong 600 baht,scheelt welke kamer je hebt

ok ontzettend bedankt :zon02:

Oh en vergeet zeker errawan watervallen niet!,je kan hier t best zelf in de bus naar toe vanaf t busstation,de meeste tourtjes geven je 2 uur de tijd voor de klim,dit is echt te weinig naar mijn mening

ja dat wilde ik idd zonder tour doen, hoelang doe je er over met de bus? en weet je ook hoeveel het kost?
weet je ook of je met de trein over het spoor kan, ik heb dat ooit is met een georganiseerde tour gedaan, maar wil het nu zelf doen.
:chin:

pfff,dacht ong 1 uurtje of anderhalf,iets van 20/40 baht ofzo?niet duur iig

volgns mij kan je niet met de trein naar errawan,nee dacht t niet

heb je ook even gepootjebaad op level 5?erg leuk met die vissen

oh sorry ik bedoelde, Brug van River kwai, daar ben ik ooit met trein overheen gegaan, en ik heb er ook een stuk overheen gelopen, maar dat was met een tour, zoiets wil ik nu zelf doen, weet jij dat? en ik ben naar die andere waterval geweest, maar die vond ik tegenvallen:vak01: