Blond Meisje Naar Tunesie?

:smiley: Heeeeej,
ik ben een meisje van 14 uit belgie en heb hier in belgie een hele goede vriend van tunesie,hij vraagt of ik meega eens maar ik ben bang dat het daar eng gaat zijn ik ben namelijk blond en de mensen van de reisbureaus zeggen dat eht beter is dat ik niet zou gaan maar ik wil mee en mn vriend zegt dat het niet erg is want als hij bij mij loopt ze zien dat hij zelf tunesier is
help!wat moet ik doen
graag reactie

Hallo Miss Ephesia,

Je bent wel erg jong om alleen met een vriend naar Tunesie te gaan, dat geld trouwens voor elk land.
Ik weet natuurlijk niet hoe goed je je vriend kent en of er nog anderen meegaan, en wat de bedoeling is van je reis.
Het maakt niks uit of je blond bent of bruin haar hebt, en Tunesie is ook niet eng, het is maar net hoe je jezelf gedraagt.
Maar als je mijn dochter was liet ik je dus niet alleen met een vriend op vakantie naar Tunesie of welk ander land dan ook gaan.

Groetjes,
Marianna

hallo!

Het maakt idd niet uit of je blond of donker bent…ik ben met mn ouders en een vriendin geweest, zij is blond en ik niet maar dat maakt echt niks uit. 14 is idd wel een beetje jong om alleen te gaan, ik ben 19 maar mijn ouders zouden me niet alleen naar tunesie laten gaan…dus ik zou wel uitkijken als ik jou was…

groetjes