We bestellen een cocktail en toasten op de vakantie. Manon en ik doen verslag van ons avontuur in het ‘dorp’ en Nienke en Sandra praten ons bij over hun middag. Ze hebben al veel vrienden gemaakt met de mensen van de animatie en zijn al aardig wat leuke mensen tegengekomen. Af en toe komt er iemand van het animatieteam bij ons staan, die Nienke of Sandra al gesproken hebben en stelt zich ook voor aan ons. Zo maken we in korte tijd kennis met een hoop mensen.
De middag is alweer om als we weggaan bij de bar. Van zwemmen is niets meer gekomen en we maken ons klaar om te gaan eten. Ik heb inmiddels vreselijke trek en wil wel eens zien hoe zo’n all inclusieve buffet eruit ziet. Toch wel makkelijk als je honger hebt. We gaan naar onze kamers en maken ons klaar voor de avond. Als ik uit de douche kom, zie ik een grote fruitmand in de kamer staan. Manon vertelt dat iemand die kwam brengen en ze had al even gebeld met de kamer naast ons, en Sandra vertelde dat zij precies zo’n zelfde mand hadden gekregen. Voor het oponthoud en de verwarring. Ik ben diep onder de indruk. Wat is iedereen vriendelijk!!
We gaan eerst eten en genieten van een heerlijk buffet en de nodige wijntjes. We krijgen behoorlijk wat aandacht van de obers en het overige personeel en vooral Manon flirt er op los. Ik vraag me af of ik haar straks nog moet gaan herinneren dat ze een vriend heeft en binnenkort gaat samenwonen…
Na het eten checken we even officieel in en lopen een rondje over het terrein. Het is een prachtig hotel met groot zwembad, sauna en hamam, drie verschillende bars, een restaurant en lounge en een gamesroom.
We besluiten naar de bar te gaan. Als echter om 23.00 uur de bar sluit, moeten we een keuze maken. Nienke en Sandra zijn erg benieuwd naar het ‘dorp’ en de bar waar wij vanmiddag zijn geweest, dus de keuze is snel gemaakt.
We lopen een endje en overal worden we aangesproken. Of we even in de winkel willen kijken of we binnen wat willen drinken. Sommigen spreken ons gewoon alleen maar aan met ‘hello?’ We slenteren zo wat over straat en stappen af en toe een winkel met shirtjes en schoenen binnen, maar besluiten later uitgebreid te gaan winkelen. Het is tijd voor drank en dans! Langzaam naderen we de geldautomaat waar we eerder die dag wilden pinnen en dus ook de bar van Mo.
Als we aan komen lopen zie ik hem niet staan, dus ik denk nog dat we door kunnen lopen. Maar een andere jongen staat voor de deur en ziet ons aan komen lopen en zwaait. Manon zwaait meteen terug en we steken de straat over. Als we naar binnen willen, komt Mo van achteren uit de bar aangelopen en begroet ons. Manon krijgt meteen drie zoenen en zo gaat hij heel het rijtje af. Nienke en Sandra kijken een beetje verbaasd, maar laten zich gewillige zoenen. Die zijn behoorlijk onder de indruk van ‘de Turkse man’. Als laatste kom ik, en Mo twijfelt even. Nu pakt hij mijn hand en plant daar een dikke kus op. Hij kijkt me daarna lang aan en ik merk dat ik rood word.
Gelukkig zien de andere meiden dit niet, want ze zijn druk bezig een geschikt tafeltje uit te zoeken. We gaan alle vier zitten en Mo vraagt aan Manon wat we willen drinken. We drinken altijd aan het begin van de avond wijn, dus ze bestelt voor ons vieren. Na een aantal minuten komt echter een van de jongens naar ons toe, met een grote pot met 4 rietjes en allemaal vuurwerk sterretjes. Ik kijk een beetje bevreemd op, wat is dat? Mo komt nu weer naar ons tafeltje, en Manon vraagt hem, wat dat is, we hadden toch wijn besteld? Mo legt uit, dat het een ‘fish bowl’ is en dat we die echt moeten proberen. Hij geeft aan, dat als we het niet lekker vinden, we niet hoeven te betalen. Ik moet vreselijk lachen. Als er alcohol inzit, zullen we die fish bowl heus wel lusten.