BKK Hotel Nabij Skytrain

Welk hotel (ons budget ongeveer € 35, mag dus beetje luxe zijn) zouden jullie ons kunnen aanraden in BKK.

Uit het lezen van vroegere topics heb ik twee belangrijke dingen gehaald:

*We willen graag vlakbij een skytrain halte zitten en
*op wandelafstand van waar er 's avonds iets te beleven valt (sukhumvit of khaosan?)

Ik lees zoveel tegenstrijdige meningen op verschillende reviews dat ik er maar niet uitkom welk hotel te kiezen voor onze eerste dagen in BKK.

Hartelijk Dank!

Yalika

Zelf zit ik in Bangkok altijd in het Royal Benja Hotel, in Sukhumvit Soi 5. Op een kleine 10 minuutjes lopen van de skytrain.
Uitstekend hotel, niet superdeluxe, maar goed middenklasse hotel. Zeer ruime en ook schone kamers. Perfect hotel.
Het is gelegen in een zijstraat van Sukhumvit Road en in de avond vind je op Sukhumvit Road allemaal stalletjes waar van alles verkocht wordt.

Royal Benja Hotel kan je boeken via bijvoorbeeld www.asiarooms.com of www.agoda.nl

Persoonlijk vind ik Khao San Rd. niks…maar meningen hierover verschillen…

Bedankt!

Verleden jaar zaten wij in het Manhattan in Soi 13 op een steenworp afstand van Nana sky. Ook valt van hieruit wel te lopen naar Sukhumvit-station van de ondergrondse. Daar kan je mee naar Lumphini en Si Lom.

Als je bij de BTS (skytrain) wilt zitten, verstandige keuze naar mijn smaak, dan moet je niet op Khao San zitten want dat ligt ver van de BTS. Je komt dan al snel op Sukhumvit of Pratunam uit.

Realiseer je dat de euro met name dankzij onze Griekse vrinden een dramatische duikvlucht heeft gemaakt en daardoor 35 euro op dit moment nog zo’n 1500 Baht doet. Daar trap je niet echt flinke deuren mee in op Sukhumvit. Is er wel overigens maar dan moet je goed zoeken. Een tip daarbij is om bijvoorbeeld ook te zoeken in de omgeving van wat verder weg gelegen stations als Thong Lo, Phra Kanong of On Nut. Daar zakken de prijzen wat en heb je vaak verrassend aardige boutique-hotels. Wil je je op pad naar shoppingparadijzen (station Siam of National Stadium) of wat op stap in de drukkere zone van Sukhumvit (station Asok of Nana)dan ben je daar in een handomdraai met de BTS.

Dat wat die Griekse vrienden betreft: inderdaad merkte ik dat bij mijn afschrijvingen. Slechte koers.

Ton

http://theheritagesathorn.com/ hier ga ik in juli heen de eerste 2dagen van mijn reis.

Ik heb mijn eerste 4 dagen in bangkok gepland in dit hotel: http://www.imperialtara.com/;

BTS-line op loopafstand
Hartje centrum op 4,5km
Dicht bij een grote shoppingmall (voor me vriendin).

Niet hartje centrum, dicht bij trein :chin:

http://nl.hotels.com/hotel/tripadvisor_reviews.html?destinationId=1313946&hotelId=226517

Beschrijving van het hotel Imm Fusion Sukhumvit Deluxe

Gelegen op Sukhumvit Road 50, 2 minuten loopafstand van de Skytrain station van On Nut en hypermarkten Tesco Lotus, met gemakkelijke toegang tot alle belangen van de indrukwekkende en bruisende stad Bangkok, waarvan de Palais des Congrès BITEC. Het is 30 minuten rijden van Suvarnabhumi Airport via snelweg. De Deluxe kamer is groot, het meten van tweemaal de Superior kamer - 36 vierkante meter. De kamers hebben een woonkamer en een slaapkamer. Deluxe kamers zijn gelegen op slechts op de 3e verdieping. De kamers beschikken over een flatscreen-tv van 29 inch met een dvd-speler, koelkast, waterkoker, gratis… Meer thee en koffie, badjas en slippers. De gratis draadloze verbinding is beschikbaar in de kamer. De badkamer heeft alleen douche. Klein restaurant gelegen aan de lobby. Twee laagbouw en een zwembad in het midden van deze twee gebouwen. De lobby is middelgroot met een mix tussen een semi open ruimte en airconditioning sector. Het is ingericht met banken en kleurrijke kussens, Marokkaanse stijl. Internet is te vinden vanaf de andere kant. Een van boutique hotels met een bijzonder unieke Marokkaanse decor. De hotelfaciliteiten omvatten een spa-ruimte, fitnessruimte en overdekt zwembad. Deze woning is geschikt voor toeristen die waarde hechten aan de moderne, chique en trendy winkels. (01/08SW) 20 km van het dichtstbijzijnde vliegveld (Bangkok) 3 km van het dichtstbijzijnde eerlijke site (BITEC Convention Center) Minder tonenFusion Sukhumvit Deluxe Hotel
Adres: 1594/50 Sukhumvit Rd., Prakanong, Klongtoei, Bangkok 10260 Bangkok

Inderdaad Georges op 3 minuten lopen van mijn voormalige condo. Ik heb hier een aantal keren geslapen, prima! Bijkomend voordeel is dat je in de directe omgeving kunt shoppen tussen bijna alleen Thais met dito prijzen en er zit een hele stoet keurige massagesalons met vooral Thaise klandizie waar een voet- of Thai massage van een uur nog maar 100 Baht doet…Echte aanrader dus!

: Had eerst gezien hoe de commentaren waren van mensen die deze hotel hebben bezocht,er waren alleen maar positieve reacties.
Zodoende heb ik dit geplaatst op het Thaiforum,en het hotel ligt niet ver van de winkelcentrums.gegroet:georgessiam.:chin: