Bitanem

hallo allemaal,
ik ben nieuw hier, en net een paar dagen terug uit turkije.
een heerlijke vakantie gehad in marmaris, en daar ook mijn liefde leren kennen.
2 geweldige weken samen gehad, en het afscheid was dramatisch.
ik ben nienke en ik ben 17 jaar. ik spreek hem nog elke dag, we bellen en spreken elkaar op msn als hij klaar is met werken. hij werkt in het animatie team en ik had mezelf voorgenomen om nooit verliefd te worden op zo iemand, want ik weet hoe ze meisjes behandelden. en ik vraag me af hoeveel meisjes dit al hebben gezegd, maar ik denk echt dat hij niet is zoals verhalen die gaan over entertainers. hij vroeg me om onze foto’s op de post te doen, omdat hij dan iets had om aan zijn familie en vrienden te laten zien, en een aandenken aan ons. de plannen zijn nu om in oktober een weekje naar turkije te gaan om hem op te zoeken. dus heb ik er een 2e baantje bij gezocht, en ben nu al mijn geld opzij aan het leggen om dat voor elkaar te kunnen krijgen. mijn ouders vinden hem een ontzettend leuke jongen, alleen ben ik bang dat ze over een tijdje zullen zeggen dat het toch geen stand zal houden door de afstand. tot nu toe staan ze achter onze plannen, en ik hoop dat het zover zal komen. hij woont in mulga, en werkt in marmaris. ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die in mulga ook een vriendje hebben, en misschien plannen hebben om in dezelfde tijd richting turkije te gaan, zodat ik misschien iemand heb om mee te reizen, en ook zou ik vraag verhalen uit willen wisselen met mensen die in de zelfde situatie als ik zitten.

alvast heel erg bedankt voor het lezen van mijn verhaal, en misschien het antwoorden.

x nienke

hallo nienke welkom op dit forum, wat fijn dat je ouders tot nu toe achter je staan! Of er meiden zijn die een askim hebben uit dezelfde plaats weet ik niet of er meiden zijn met dezelfde ervaring als jij… een heleboel meid…er zijn er die zelfs al 5 jaar een relatie hebben met een man uit de entertainment wereld! Ik zou zeggen lees eens “jouw verhaal” en bij tlk zitten een boel meiden die een relatie hebben lees daar eens mee, kijk rustig rond en er zullen vanzelf een boel antwoorden komen en wie weet reageren er ook wel mensen op je topic! SUCCES

groet Mutlu

Nienke , welkom !! Mijn vriend werkt ook in Marmaris en woont ook in Mugla :wink:
als je zin hebt kunnen we wel eens praten via msn??

welkom meis!
toen ik eerst verliefd werd op mn huidige man, dacht ik dat ik de enige “gek” was die verliefd werd op een jongen in Tr, maar niks is minder waar :wink:
Fijn dat je ouders achter je plannen staan!

nou ik ben vandaag dus aan het bellen geweest voor een 2e baantje, en ik word zometeen terug gebeld. ik hoop dus dat dit gaat werken. als het lukt, dan gaat het helemaal goed komen hoop ik! duim voor me!

ey meis!!!

Welkom hier!!!
Mijn vriend werkt en woont in Marmaris!!
En zoals je ziet zijn der heeel veeel lot genoten hier!!! heheheh