Wie kan mij vertellen wat de kosten zijn van een vlucht van Hurgada naar Cairo? Wij gaan op vakantie van 4 mei tot 11 mei 2010.Is dit beter in Nederland te boeken of in het land zelf te regelen via onze hostes cq reisorganisatie? Alle info is welkom.
Kun je gewoon hier boeken via Egyptair.
Hai,
Via de website van Egyptair kun je tegenwoordig met creditcard heel gemakkelijk de binnenlandse vliegtickets naar Cairo vooraf boeken. Als je bovenaan de pagina “Egypte” aanklikt krijg je vaak een goedkoper prijs dan als je “the Netherlands” invult. De prijzen voor retourtickets Hurghada-Cairo-Hurghada liggen tussen de 60 en 90 euro per persoon.
Als je ook een excursie in Cairo wilt maken kunnen wij het privé vervoer met chauffeur en – indien beschikbaar Nederlandstalige - privé gids in Cairo voor je regelen. Je wordt tijdens deze excursie door onze vertegenwoordiger met een naambordje op het vliegveld van Cairo opgehaald en die brengt je in contact met de gids. De privé airco minibus met chauffeur blijft ook na afloop van de excursie bij je en brengt je aan het eind van de dag weer terug naar het vliegveld van Cairo.
In de middag/avond is er vaak nog wat vrije tijd en in de (voor)zomer is het leuk om deze dag af te sluiten met een feluccatochtje op de Nijl maar je kunt ook ergens iets gaan drinken of uit eten.
Als je interesse hebt stuur me dan even een mailtje via [EMAIL=“egypt@kingfishertours.com”]egypt@kingfishertours.com onder vermelding van het aantal personen en wat je graag wilt zien en we brengen je geheel vrijblijvend een offerte uit.
In ons gastenboek op www.kingfishertours.com kun je ervaringen lezen van andere reizigers.
Vriendelijke groet uit Luxor,
namens Kingfisher Tours,
Miriam Kok
Toen ik laatst keek was het ongeveer €65. Ik heb zelf een vlucht van Sharm naar Cairo genomen 2 weken geleden omdat de tickets rechtstreeks naar Cairo meestal te duur zijn. Ik betaalde toen €62. :zon02:
Voor vlucht informatie kijk ik altijd op goedkope vliegtickets. Hier vindt je makkelijk en snel goedkope vliegtickets. Ook heb ik vaak het idee dat het het goedkoopste is om vliegtickets te boeken op de site van de luchtvaartmaatschappij.
Succes er mee
Hoi
Als u ooit een hulp in Cairo wil.laat u mij weten.Ik ben zelf standige nederlandse talige gids in Cairo.en ikk zal blij zijn als ik u in Cairo kan helpen
www.goedkopevakantiesegypte.nl
Met mijn vriendelijke groeten
Ahmed khalil