Vliegtickets van Hurghada naar Cairo

Wij gaan 22 maart naar Hurghada, en we willen een dag naar Cairo toe om de pyramides te bezoeken. We gaan met het vliegtuig, hier in Nederland kost een retourtje ongeveer 235 euro voor 2 personen.Mijn vraag wat kost een ticket in Hurghada?heb me laten vertellen dat als je in Hurghada zelf een ticket koopt dat het veel goedkoper is wie weet de prijzen van de vliegtickets?:confused:

Kijk eens op deze site van Egyptair, http://www.egyptair.com/English/Pages/default.aspx

grtjs, gamela

Beste Anneke,

Leuk dat je binnenkort naar Hurghada op vakantie gaat en ook Cairo wilt zien.

Via Egyptair, www.egyptair.com kun je inderdaad tegenwoordig met creditcard heel gemakkelijk de binnenlandse vliegtickets boeken. Als je bovenaan de pagina “Egypte” aanklikt krijg je vaak een goedkoper prijs dan als je “the Netherlands” invult.

Als Kingfisher Tours kunnen wij eventueel het privé vervoer met chauffeur en privé gids in Cairo voor je regelen. Je wordt tijdens deze excursie door onze vertegenwoordiger in Cairo met een naambordje opgehaald en die brengt je in contact met de (Nederlandstalige) gids. De privé airco minibus met chauffeur blijft ook na afloop van de excursie bij je en brengt je aan het eind van de dag weer terug naar het vliegveld van Cairo.

Je kun me bereiken op [EMAIL=“egypt@kingfishertours.com”]egypt@kingfishertours.com en als je me laat weten met hoeveel volwassenen en kinderen jullie zijn en wat je graag wilt zien in Cairo stuur ik je vrijblijvend een offerte toe.

Groet uit Luxor,
namens Kingfisher Tours,

Miriam Kok