binnenlandse vluchten vastleggen juli?

Dag,
4 juli vertrekken wij voor 3,5 week naar Maleisie/Borneo.
Nu vraag ik me af of het nodig is om de binnenlandse vluchten vast te leggen vanuit nederland, aangezien veel hotels ook al volgeboekt waren.
Groeten
Jacqueline

De goedkoopste tickets zijn altijd het eerst uitverkocht, dus die zijn er waarschijnlijk niet meer. Het kan een heleboel schelen om op het juiste moment te boeken. Als je al weet waar je heen wilt en een planning gemaakt hebt, zou ik de tickets zo snel mogelijk boeken.

1 like

Als je je reisschema weet zou ik idd je vluchten al van te voren boeken.
De vluchten zijn goedkoper als je ze van tevoren boekt,en als je daar boekt heb je kans dat bepaalde vluchten of vluchtijden al volgeboekt zijn of je betaald de hoofdprijs.
Mocht je van je reisschema afwijken kan je altijd de vlucht 24 uur van tevoren anuleren.

Ik vertrek zelf 11 juni naar Borneo en hebben alle vluchten al in februari geboekt.
NU kreeg ik afgelopen week een mail dat er 1 vlucht is komen te vervallen en dat we 5 uur later vertrekken,en dit kwam voor ons niet goed uit ivm ons schema.
Wij hebben telefonisch contact opgenomen met air asia en ze hebben kosteloos onze vlucht omgeboekt naar de ochtendvlucht,terwijl deze 80 euro duurder was.
Dus je kan altijd nog veranderingen aanbrengen in je vluchten.

Groetjes,
Wendy

1 like

Kijk even op http://www.airasia.com/my/en/farerules.page

Ik weet dat je die fees en extra kosten voor duurdere tickets moet betalen als je zelf graag de vluchttijden wilt veranderen, omdat je een andere planning maakt. En je kunt veranderingen aanbrengen tot 48 uur voor gepland vertrek. Voor het geval dat Airasia de plannen omgooit, dan zullen ze je in sommige gevallen tegemoet komen zonder dat je fees etc. hoeft te betalen. De normale procedure vind je echter op bovengenoemde site…

1 like

Hoi,

best op voorhand boeken, AIR ASIA heeft echt goede deals soms, zelfs nu nog, wij zijn ook nog aan het zien om een vlucht te boeken, de meesten boekten wij echter al drie maand a vier maand op voorhand. Sommige lijnen zijn gewonen woon werk verkeer lijnen en er is dus een grote regeling en een zoiezo laag tarief.

mvg

1 like