Binnenlandse vluchten Maleisie

Wie kan mij vertellen hoe je het beste de vlucht van Kuala Lumpur naar Kota Kinabalu (Oost-Maleisie, Borneo) kunt boeken? Al vanuit Nederland of pas als je op het vliegveld van Kuala Lumpur bent?

Groet,
Jessica

Je zou voor vertrek eens kunnen kijken op de website van Air Asia, één van de low-cost carriers in Azië:

Hoe eerder je boekt, hoe lager het tarief.

Air Asia vliegt tegenwoordig niet meer op KLIA (het internationale vliegveld van KL), maar op KLCC, het nieuwe vliegveld voor low cost cariers. Op zich geen probleem, maar je moet er wel ff rekening mee houden als je een aansluiting van/naar Nederland (o.i.d.) moet halen.

O ja, ik heb op zich goede ervaringen met Air Asia, nooit last gehad van overdreven vertraginen ofzo, maar ze hebben het een keer gepresteerd om mijn vlucht van Jakarta naar Kuala Lumpur twee uur (!) te vervroegen zonder mij ervan op de hoogte te brengen! (Stom toevallig was ik toch op tijd.) Even je vlucht herbevestigen voorkomt dergelijke problemen…

Jenny

Hoi Jenny,

Bedankt voor de info! We hebben gisteren echter besloten om in plaats van Maleisie naar Thailand te gaan. Dit land stond ook nog op ons verlanglijstje en is wat vliegtickets betreft een stuk goedkoper… Maleisie komt dan volgend jaar, als we wat meer te besteden hebben!

Groet,
Jessica