Mijn vriend en ik gaan heel de maand november naar maleisie. We willen maliesie en borneo bezoeken.
Wat zou de beste volgorde zijn van reizen.
En de binnelandse vluchten kan beste in nederland boeken of is het makkeljk om die daar te boeken.
En regent het erg veel in november en zo ja op alle plaatsne of alleen bepaalde gebieden.
Thanx,
Hanneke
Hoi,
als je al weet dat je een aantal vluchten gaat maken dan zou ik die alvast via internet boeken, hoe vroeger hoe beter. Airasia heeft veel bestemmingen in Maleisie.
Willen jullie meer ter plaatse bepalen waar je naar toe wil dan is boeken op internet nog steeds de beste manier alleen je zal dan vlak voor je vertrek datum moeten proberen of ze nog plek hebben.
Eventueel de datum bepalen wanneer je op en neer naar Borneo wil, dit ticket dan wel vroeger bestellen en de rest van het transport pas daar.
kijk maar eens op www.airasia.com
Gr. Frank
De volgorde maakt niet zo heel veel uit, en regen heb je natuurlijk het hele jaar door, daarom is het ook zo mooi groen overal.
Zoals frank als zegt vluchten zo snel mogelijk boeken dat scheelt je heel veel geld als je die eerder boekt. Het is inderdaad was regentijd als jullie gaan maar regentijd is niets vergeleken met Nederland. Het kan op 1 dag 3 uur regenen en dan is het weer gedaan met het de regen van die dag. Dit kan ook in de nacht zijn.
gr van Moira