Binnenlandse vluchten/ busreis

Hi Guys!

Volgende week vlieg ik naar Mexico en het is de bedoeling dat ik vanaf (airport) Mexico City naar Oaxaca reis, want daar zitten mijn reisgenoten (al).
Heeft iemand enig idee hoe ik dit het best kan regelen? Bus (kan niets goedkoops vinden…:frown:)? Vliegtuig (rond de 93 dollar, dacht ik)?
Is het handig dat vanuit Mexico stad te regelen?

Hoop dat iemand mij van dienst kan zijn! Gaat gaat om een vlucht rond 6 november a.s…

Gr. Mies

check binnenlandse prijsvechters (vliegmaatschappijen) als Volaris, Click en Alma…

Hey Mies,

je kan vanuit het vliegveld een (ticket)taxi nemen naar het zuidelijk gelegen busstation en dan met de 1e klas bus naar Oaxaca. Ik meen dat het een 6 uur duurt, maar zo krijg je wel wat van het kand te zien :slywink: Of natuurlijk vliegen zoals Chilango al schreef.

Succes!

OKay,

Ik ben op zoek naar soortgelijke informatie…
De bus van Mexico stad naar Colima… duurt ongeveer 10 uur… wat kost zo’n kaartje en hoe zit het met reserveren, overstappen e.d.?

groet,

Rianne

Ik zou ook heel graag willen weten hoeveel de busrit van Mexico city naar Colima kost…iemand enig idee?

Weet zo niet meer hoeveel het in Pesos is, maar in euro’s ben je ongeveer 43 euro kwijt!! :wink:

Was de bus gemakkelijk te vinden en was het makkelijk om een kaartje te kopen? Ik ga pas in september, maar ben nu al een beetje zenuwachtig voor de overstap van het vliegtuig naar de bus!
Gr. Mara