elke keer komt er wel weer wat omhoog, net als me die bikini’s. Bedacht me net dat ik er ook nog 2 of 3 in de koffer heb(hihi)
Moet maar ff kijken vanavond
Oh ik wil ook wel een huisje in Istanbul! Gaan we met z’n allen de stad onveilig maken!! Die Turken zullen nog wat gaan meemaken
Groetjes, Diamond
Weten niet wat hun overkomt met die Hollandse invasie!!! Nemen allemaal de benen.
correctie ! Hollandse en 1 belgische invasie ! hihihihi, zal ik mooi staan blinken !
O sorry Sevgilim :embarrese was even helemaal vergeten dat je uit België kwam.
hehehehehhehehe no problem, vond het gewoon even grappig !
ggggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrr nog steeds geen bikini time voor me
ik had een deel van de bestelling binnen…3 bikini’s en nada, nikkes, noppes…verschrikkelijk zeg…kan alles dus weer terugsturen, ik word langzaamaan wanhopig!!
@ Bloem:
Hopelijk is het volgende deel dan beter. Je zult zien dat je net op het laatste moment tegen DE bikini aanloopt.
Ben ik gisteren héél ff gaan winkelen, zag ik een mooie bikini, en wat raad je ? Bovenstukje ging héél goed en was héél mooi maar het broekje, nja, kon ik evengoed een string aandoen !
@Bloem: Ik heb bikini’s bij de V&D vandaan… Hebben ze ook cupmaat E enzo… Hoop dat je misschien daar iets vind?
X
volgens mij heeft de bijenkorf ook grote bikini maten.
Hoi,
Kom net uit de winkel en heb toch maar weer een badpak gekocht. 2 kleuren roze cyclaam ongeveer. Heb ook een bikini gepast en lag dus gewoon helemaal dubbel in m’n eentje…echt geen gezicht vond ik! En dan kan ik wel een bikini kopen, maar weet zeker dat ik die dan toch niet draag. Maar wat een drama zeg in die paskamer, dat grote witte lijf, sokken aan…zie je t voor je haha!! Maar ik heb iets en ik ben er nog blij mee ook. Nou jullie nog!!
groetjes, Marjan
HAHAHAHA Ja kan dat beeld helemaal vormen dus!!!
Geniet ervan, en mss dat je in je vakantieland nog iets vind!!
@ Marjan:
Jammer dat het toch niet gelukt is met de bikini.
Ziet inderdaad niet uit, badkleding passen met een wit lijf, sokken etc. Voel me dan altijd net ma Flodder.
Das nou precies de reden van mijn bikini-dragen!! Dat lappen-pop effect!!! En dat met die sokken maakt het geheel helemaal af(HAHAHAHA)
Of als je het bikinibroekje aanhebt over je onderbroek, ook geen gezicht. Maar vindt het wel zo hygienisch om te doen…Tel daarbij op de witte benen, sokken en het babyvet en m’n horrorverhaal is weer compleet Haha blij dat niemand me kan zien!
Morgenavond in de stad nog maar weer 's een poging om dé bikini te vinden…
Groetjes, Diamond
HAHAHAHA, ja zie het HELEMAAL voor me, Diamond!!!
Suc6 morgenavond
Voor de badpakliefhebbers! Ik zag ook net op het internet, bij Klin… leuke badmode. Kreeg vandaag ook daar weer zo’n boekje van thuis en dan ben ik toch altijd even nieuwsgierig en heb even op hun website zitten neuzen.
Succes ermee. Wat dacht je trouwens het passen met pantykousjes aan?
Geen gezicht… maarja:geek: Groetjes Roanna
Ik ga vrijdag nog maar eens kijken naar die dure bikini die ik had gezien. Hij zit nou nog steeds in mn hoofd te spoken, dus toch nog maar even kijken en passen en misschien … Maar dat zie ik vrijdag wel. Eerst kijken of ie past en staat…
Is altijd Rieneke, die blijft net zo lang spoken todat je hem hebt…haha