Bikini-time

Nou kom maar op met die genante verhalen!! En ook al je andere dingen over bikini’s kun je hier kwijt!!

x

Heb geen genante verhalen, alleen dat men nog steeds vind dat als je meer dan maat 42 hebt het er niet uitziet als je in bikini gaat!!!

ONZIN!!!

Nou kom idd maar op met de story’s!!
:wave:

Beppie: Mee eens, waar slaat dat op? Net alsof een magere gratenkut in een bikini mooi is?

X

Ohh ik heb wel een paar genante verhalen… Ga maar lekker zitten en geniet!!

De eerste keer was toen ik een jaar of 12 was, gingen savonds na sluitingstijd nog even zwemmen bij aqua best (een natuurplas) over het hek geklommen en heerlijk gezwommen en lol gehad, omdat ik zelf geen badpak bij had heb ik die van een vriendin aangedaan, toen ik het water uitkwam hing hij zo halverwege mij knieen, dus bovenstuk op mijn buik, de jongens hebben zich kapot gelachen en ik ben nooit meer bij aqua best geweest (ben nu 27!)

De andere keer was in Salou, op vakantie met een vriendin en aangezien ik nou niet echt een voorgevel heb had ik een push up bikini gekocht!! Wow wat voelde ik me goed, niemand die het zag en ik was helemaal op en top zelfverzekerd… Totdat ik ging zwemmen en uit de zee kwam en me heel charmant op een handdoek neervleide, na een half uurtje gingen we een ijsje halen en op mijn handdoek waren precies te hoogte van mijn borsten 2 hele natte plekken. Ik duwde met mijn armen zo onzichtbaar mogelijk op mijn borsten en daar kwam een complete waterval vanaf!!! De vulligen liepen helemaal vol met water…

Vorig jaar eindelijk mijn lieverd zo ver gekregen dat we naar Dedeman (aqua park) gingen, heel de dag lol gehad op alle glijbanen…Alleen die ene de kamikaze durfde ik niet zo goed aan… Na veel aahh watje en zo van mijn vriend er toch vanaf gegaan, dat was een hele overwinnig en voelde me dan ook geweldig liep te stralen van trots, totdat ik me omdraaide en mijn vriend helemaal vuurrood naar mijn kont zag kijken, dus ik vraag wat is er aan de hand?? Bleek dat mijn bikini niet kamikaze bestendig was en de achterkant helemaal kapot was gegaan waardoor heel het park een prachtig uitzicht had over mijn achterkant!!!

Nou ja en de verhalen ik spring van een duikplank en verlies mijn bovenstukje of broekje zullen jullie niet verbazen ook dat heb ik meerdere malen meegemaakt!!

Ik en bikinies zijn geen goede combi!!!
En even over dikke dames horen niet in bikinie!! Wat een bullsh*t!!! Ik ben een botje maatje 34 en ook ik krijg negatief comentaar! Mijn antwoord, als het je niet aanstaat, kijk je toch lekker de andere kant op! Dus dames laat iedereen lekker lullen wij gaan deze zomer masaal in de bikini, dik dun who cares…

Whahahah. sorry heb krom gelegen van je verhalen… Vooral die in Dedeman…

Ik heb zelf maar 2 nare ervaringen gehad…

1 Keer ook op een glijbaan, in ons plaatselijke zwembad… Toen bleef ik op de een of andere manier hangen met mijn bovenstukje aan die glijbaan. Dat topje helemaal naar de klote, en ik snel weg!

Ook een keer in Turkije… Wilde op een luchtbed gaan liggen, ik sprong, en het haakje van mijn bovenstukje knapte… Dan heb je dus zo’n actie van, ok het boeltje vastpakken en snel onder water… Heb er toen een knoop ingelegd, naar de kamer gegaan om een nieuwe te halen, maar toen kreeg ik die knoop er niet meer uit!

Hoop nu maar dat alles goed zal gaan deze vakantie!!

X

Haha, meiden, wat hebben jullie leuke verhalen!
Nou, veel heb ik er niet maar heb wel een genantie bikini-ervaring ‘gezien’ van iemand anders!

We waren op reis in Tenerife (ik was toen een jaar of 9 - 10) en bij de gym deden er allemaal al wat oudere vrouwen mee. Toen moest iedereen beginnen springen en die ene mevrouw links vooraan had niet gezien dat bij iedere sprong haar borsten een stukje meer uit haar bikini werden getilt, nou ja, de afloop ken je, bij het einde van de sprongen had ze dus eindelijk wel in de gaten dat haar bikini onder haar borsten zat!

En mijn negatieve ervaring is, vorig jaar in Marmaris, ging ik heel trots van de glijbaan! Nou ja, beetje te rap zodat mn bikinibroekje bijna niet meer aan mn kont ging…

xxx

@Sevgilim: Haha van die vrouw ik zie dat al helemaal voor me!! Als ik al met zoiets mee doe dan ga ik zeker niet springen, omdat ik bijna wel zeker weet dat het bij mij ook zal gebeuren.

X

Juist nog een genant verhaal van me eigen te binnen geschoten !

Ik heb zo een bikini waarvan het bikinibroekje (voorkant, achterkant) vast hangt met 2 touwtjes en een strikje die je er zelf in maakt… Nou ja, ben ik even blijven haperen terwijl ik mijn zonnencreme uit haalde, strikje los en dan maar vlug snappen naar beide delen van je broekje! Heb ik er nu ineens een dubbele knoop in gelegd ! hahahahaha

Ik neem ook nooooooit een bikini met zulke touwtjes… Mijn schoenveters gaan altijd al los, laat staan me bikini!

X

hahah…wat een leuke verhalem allemaa…TOP

ik heb zelf eigelijk nog niks genants meegemaakt wat bikini’s betreft…

liefs

Wees maar blij;) Jouw tijd komt nog wel :wink: haha

X

Ach zo’n bovenstukje met onze maat borsten is zo maar los, en mn vriendelijke “zussen!” kijken wel vaker uit hun tentje vandaan. Zeker die ree-bruine ogen die ze hebben(hihihi) die dan net over het randje gluren, zou niet weten hoe dat werkt!!

Ach we kennen ze allemaal.
Maar het goorst is geweest een dame die een heeeeel hoog opgesneden bikini-broekje aan had, maar van een bikini-lijn qua haardracht nog nooit gehoord had(YAK!!)

Meiden een nieuw seizoen, ben benieuwd welke verhalen we er dit jaar over gaan meemaken!

Wat ik ook vies vind, zijn mannetjes, waarbij hun bilspleet boven hun te strakke zwembroek uitkomt! Verder vind ik het ook vies wanneer ik op me bedje lig, en er tegenover mij iemand zit met zijn/haar beneden te wijdt en je dan zo naar binnen kan kijken… Gadver!!

haha, ja Cynthia, zie je ook vaak, zie je heel hun inboedel terwijl het eigenlijk onze zaken niet zijn :d
Ook is er een tijdje geweest dat je veel meisjes in string zag lopen aan het zwembad…

Ja verschrikkelijk, die bilspleet van de mannen!! Wat ook zoooo NOT is, zijn die mannen in zwembroek met hun sokken aan!! Vreselijk!!!

Maar die strings was ook altijd iets!! Mijn nichtje vind het heerlijk, en als er dan meiden lagen met een string, dan kon ze daar uren naar kijken, terwijl ze er zelf ook een aan had(ze was toen een jaar of 7-8!)

Allemaal mooie story’s toch!

bah ja…in een vakantie in side hadden we 2 oma’s in het hotel. zij hadden alleen een bikini broekje aan en een wit t-shirtje erop. daar gingen ze ook mee zwemmen. kun je je voorstellen hoe dat er uit ziet als ze uit het water komen…?! :frowning:

bah

@cynthia…haha ja mijn tijd zal ook nog wel komen…ik houd jullie op de hoogte haha

liefs

filiz

Vorig jaar lag er in Bitez een vrouw voor me met een soort gehaakte bikinie maar dan ook echt met gaten erin zeg maar!! Op zich niet mis mee als je dan ff alles afscheert, nee dat had zij niet gedaan dus de krullen kwamen zo door het broekje heen, gatverdamme!!!

hahaha ik ben altijd heel erg voorzichtig als ik een bikini aanheb. Ik voel me dan toch niet altijd even prettig.
Ik heb wel eens meegemaakt dat ik fanatiek mee aan het spelen was in het water met een balspel en dat ik dan iets te laat in de gaten had dat mijn bovenstukje bijna niets meer bedekte. Ik vroeg me al af waar iedereen naar aan het kijken was…

Verder vind ik het idd niet echt smakelijk als je vrouwen ziet liggen die nog nooit gehoord hebben van het bijwerken van de bikini lijn.

groetjes Linda

Hoi,
Sinds een jaar of 25 heb ik geen bikini meer gedragen maar een badpak. Ik ben nogal fors en voel mezelf niet echt happy in een bikini. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd toch een beetje begin te twijfelen om toch weer eens een bikini aan te schaffen. Ben nu op een leeftijd (45) dat t me eigenlijk allemaal niet meer zoveel kan schelen wat andere mensen van me denken, dus wat denken jullie ervan: zal ik er voor gaan, of toch maar in mijn badpak blijven rondlopen? Ik heb trouwens altijd wel leuke badpakken hoor met een parero erbij, dus loop er best netjes bij haha, maar zou toch wel weer eens leuk zijn om een beetje bruine buik te krijgen. Misschien dat ik wel een paar bikini’s bestel bij een postorderbedrijf. Dan kan ik tenminste gewoon lekker thuis passen en gewoon terugsturen als het me niet bevalt. Ik hou jullie op de hoogte!

groetjes, Marjan

Zeker doen Marjan!!!