Bikini-time

Marjan: GO FOR IT GIRL!!!
IK ben 3 jaartjes jonger, en ik heb er dus duidelijk PIEP aan! Ze zien een forse vrouw in bikini, die net zo fors is in badpak hoor!! En als het ze niet aan staat wat ze zien kijken ze de andere kant maar op, of doen hun ogen dicht, doe ik ook nl! Ik vind ook niet alles wat er voorbij loopt zo appeteitelijk namelijk!! Maar zodra je of niet jong meer bent, of boven maatje 42 mag er ineens niets meer blijkbaar!!!
Weet je aan dik zijn kan je iets doen, maar de onbeschoftheid van de kijkers is bijna niet te veranderen denk ik dan maar zo!!!

Ik vind mn borsten nou net te treurig, anders liep ik nog topless ook. Ik heb er dus PIEP aan!!
:wave:

Ik kan niet wachten tot ik weer in bikini loop op strand !!! :D:D

Da’s genieten, vooral omdat ik gelukkig niet de enigste ben met bikini-blunders :banana:

Mijn genante momenten :embarrese
Jaren geleden waren die bikini’s in de mode met een strapless bovenstukje. Zaten de bandjes niet aan de zijkanten, maar vanuit het midden met een touwtje om je nek. Had ik ook een besteld bij WE… . Schitterend weer dus op naar het zwembad. Na wat in het water rondgedobberd te hebben hijs ik me met veel bravour de kant op. Lag daar een grote groep jongens, bulderend van het lachen. Kijk naar beneden, en jawel hoor, daar hing mijn bovenstukje niet over, maar onder mijn borsten. Ook het broekje had niet meer de vorm die het eerder had. Ben nooit meer in het water geweest met die bikini, was blijkbaar alleen geschikt om te zonnen. Als hij het water raakte werd hij meteen een paar maten groter.

Vorig jaar, lekker warm weer, dus in de tuin aan het werk. Loop dan meestal in een korte broek en het bovenstukje van een bikini. Ook dit keer weer een nieuwe, zo’n haltermodel. Ben ijverig aan het onkruid plukken als er een vertegenwoordiger komt voor mijn man. Vertel hem waar hij mijn man kan vinden en ga rustig weer verder. Kom even later tot de ontdekking dat mijn bovenstukje 1 kant niet meer bedekte. Kan alleen maar hopen dat alles nog op zijn plaats heeft gezeten toen de vertegenwoordiger de tuin in kwam, al vrees ik het ergste.

Gezien:
Op vakantie met vrienden komt de man van mijn vriendin ons halen. We moesten vlug mee het zwembad in, want hij had een eksteroog gezien. Wij vroegen ons al af, waar heeft hij het over. Ligt daar een vrouw aan het zwembad, wijdbeens! De broek van haar bikini naar de zijkant geschoven zodat je zo tegen heel haar hebben en houwen aan keek. Is al jaren geleden en liggen nog in een deuk als het eksteroog-verhaal ter sprake komt.

Over ontharen gesproken: zagen vorig jaar op een bootexcursie een russische man in een hoog opgesneden zwembroek. Had zich ook onthaard. Alleen was hij te vroeg gestopt. Halverwege zijn bovenbenen begon het oerwoud weer.

Komen 2 oudere duitse dames op het strand. Kleden zich uit onder een soort van tent met elastiek om de nek. Wij volgen alles heel belangstellend en vragen ons af waarom je, als je zo preuts bent, je badpak niet in het hotel aandoet. In plaats van zo onhandig op het strand te gaan staan stuntelen Zijn dan ook heel verbaasd als zo’n 20 minuten later de tent afgaat en de dames naakt gaan liggen zonnen.

Hey Marjan !

Zeker doen die bikini! En zelfvertrouwen uitstralen, als je dat niet doet dan kijken mensen zeker naar je… Gewoon doen is de boodschap!

Sorry voor de dubbele post maar nu en dan valt er me altijd wel weer een bikiniervaring in!

Toen ik mn eerste bikini kocht was ik een jaar of 12 dacht ik en hadden we via de post besteld van een of ander bedrijf… Nou ja, gifgroen bovenstuk, zwart broekje, helemaal leuk! mn eerste bikini! gingen we de eerste keer naar Turkije, mn bikini bovenstuk was toen nog niet helemaal gevult als het nu is, moesten nog groeien :wink: en ja, direct het water in met de nieuwe bikini! Bleek deze toch niet goed tegen water kunnen, je kon er alles door gaan zien, er zat namelijk geen stofje meer achter. OEPS foutje ! Sindsdien kijk ik altijd als ik een bikini koop dat je er niet door gaat zien! Gelukkig had ik nog andere bikini mee die we in een winkel hadden gekocht !

@marjan…waarom niet?! gewoon doen!!

@marion…schitterend verhaal van die 2 vrouwer!! en van de vertegenwoordiger…erg leuk om te lezen, niet om mee te maken lijkt me!!

x

filiz

Nee, houd eigenlijk liever de boel gewoon bedekt. Maar denk dat die man zich ook niet echt op zijn gemak heeft gevoeld…:slight_smile:

hahah…nee waarschijnlijk niet

Afgelopen zomer lag ik aan het zwembad in Turkije en toen kwam er een vrouw in bikini langslopen…toen ik wat beter keek zag ik dat het touwtje van haar tampon onder uit haar broekje hing.
Erg vervelend voor haar, maar ik kwam niet meer bij.

Marion You go for it!!!

Dat is dus echt mijn ergste nachtmerrie!!!

Dames, dames, wat een plezier hier! Ik kom net thuis en heb net gegeten en kijk even op het forum en heb even zitten lezen. Ik lag echt in een deuk.

Zooooooo herkenbaar sommige verhalen. Vooral die van de afzakkende broekjes en bovenstukjes. Is mij ook overkomen. Ik was in de zee ( Malgrat) toen er een hoge golf over mij heen kwam, waardoor ik om viel. Ik worstelde me omhoog en loop terug naar het strand. Niets in de gaten hebbend.

En ja hoor, alles van boven eruit. Mijn bovenstukje zat onder mijn borsten en mijn broekje zakte bijna af, vanwege dat er zoveel keizeltjes in zaten. En mijn zwager maar foto’s maken. Dus ik heb er ook het bewijs nog van!:embarrese

En dan die overbeharing en die inkijk! Grrrrrrrrr. Hèèl herkenbaar!

Als ik jullie verhalen zo lees, zouden we zo in die Dove reklame passen.

Zoals jullie misschien wel weten, ben ik al aardig op leeftijd, :wink: maar op vakantie, gaan altijd voor die week, 2 bikini’s en 3 leuke badpakken mee.

Ik vind ook zelf, dat ik het best nog kan en mag hebben, ondanks mijn leeftijd en schaam mij ook nergens voor. Ja, ik zou ook nog wel graag dat platte buikje willen hebben, maarja wie niet? :smiley:

Fijne avond nog allemaal en veel plezier .

Mvg. Roanna ( 1.58 m, maat 40 (M), 57 kilo en leeftijd???) Ieder kilo een jaar. :RockOn: Pluk de dag!

Haha ge-wel-dige verhalen! Moet ineens denken aan m’n eigen bikini-tragedie in Alanya. Toen we er waren waren er erg hoge golven. Maar ik liep natuurlijk stoer het water in terwijl zó’n golf richting strand kwam. Werd volkomen overspoeld waardoor m’n topje ergens onder m’n kin hing en het broekje tussen m’n billen zat als ware het een string. Ow wat was ik toen snel weg van het strand mét vuurrood hoofd :frowning:

Groetjes, Diamond

Ja, ook heel herkenbaar hahahaha.
Heb je weer even dat babygevoel, net of je met een volle luier loopt.

bbbrrr. zand in je bikini, en dan zo onopvallend mogelijk eruit te proberen scheppen…not!!!

geweldige verhalen.

ik zelf heb ook te veel overgewicht en mijn buik is niet mooi, maar vind mezelf er in badpak nog verschrikkelijker uitzien, helemaal geen vorm of wat. Ik heb grote borsten en het bikini bovenstukje ondersteund het altijd beter als een badpak, doe meestal uit, en dat lukt niet zo met een badpak. Tevens vind ik de broekjes veel meer stevigheid geven…ach, je moet lekker aantrekken waar je jezelf lekker in voelt.

sommige maatjes 36 in bikini zien er gorgious uit, totdat je naar de knieen of naar het gezicht kijkt…brr, geef mij dan maar een beetje meer (te veel) buik en cellulites, lig toch op die buik of om mijn rug…en dan is alles ineens veel platter.

Cynthia,

Typisch vrouwen-onderwerp en dat vind ik er zo leuk aan op ons forum.

Hoop dat je veel reacties krijgt,

Groetjes,

Hans.

@Hans: inderdaad we blijven ook over van alles praten;) Heb je zelf geen genante moment met je zwembroek??? We horen het graag… :wink:

Liefs Cyn

Hahaha geweldig al die verhalen…

En dat van dat tampon touwtje is idd een goede

Ja Hans vertel eens??!! Bedoel mannen moeten dit soort dingen toch ook meemaken!!??

Wel, hier heb ik er eentje die mijn oom heeft meegemaakt !

Toen mn oom en mn pa gingen gaan snorkelen in de zee (wij bleven kijken vanop het strand) zijn ze mooie schelpdiertjes tegengekomen. Mn oom vond ze zoooo mooi dat hij er een paar wilde meenemen om aan ons te tonen, nou, hij had niets bij zich om ze in te doen dusja, wat deed hij? In zijn zwembroek steken dan maar, had hij wel niet gezien dat er nog beestjes in zaten en dat die beestjes fijne schaartjes hadden, zaten die dan in zijn zwembroek ergens vanvoor. Nou, bewijzen hebben we er ook van, rode kop en kreunen dat die man deed ! Nou, heeft hij geen tweede keer meer gedaan !