Bikini-time

hahaha…sevgilim…TOP verhaal!!

Mijn moeder heeft nieuwe bikini’s voor me gekocht vandaag! Een knalroze en lime-groene!!! Helemaal goed!!

@Sevgilim: whahahahahaha daar had ik bij willen zijn!

X

Geluksvogel, houd ook wel van die knalkleuren! Vooral die lime lijkt me mooi. Kan je ze niet ff showen? Maken we weer een nieuwe topic. Beach babes!

geintje!!!

Goed idee van je Marion2.:laugh: Begin jij?

Gr, Roanna

Denk niet dat iemand daarop zit te wachten :smiley: :smiley: :smiley: . Ben ook niet meer dat je zegt echt piep!

hehehehehe komaan Marion :wink:

Waar ben ik aan begonnen :confused: :frowning: :confused: :frowning: .
Hebben jullie het geintje niet gelezen…:laugh: :laugh: :laugh: ?

Tuurlijk wel, maar iedereen gaat er gewoon op door denk ik!!

Meiden wat hebben jullie zitten kletsen gister!! Nou ik ook neem dat van mij aan:yes: !! Ik heb weer genoten echt. En om het geheel dan maar nog erger te maken: ik ga de 27ste gewoon weer!

En om over het onderwerp te melden: Jongens ga eens naar de sauna, dan zijn alle bikini-gespreken weer over en word het geheel NET FF ranziger:embarrese :jeez:

Wat ik allemaal weer gezien heb gister overtreft alles, ga niet in details, maar ohohohohohohoh!

Nou straks cursus, en dan naar mn pappie, de ouwe bok!:slight_smile: :laugh:

Groetjes
:wave:

Vanochtend een paar bikini’s gepast en weer de jaarlijkse frustratie :frowning:
Minihokje waarbij je je stoot aan alle kanten, tl licht waarbij alles 10000x uitvergroot wordt en broekjes die te klein zijn…Bah heb het maar weer ff opgegeven. Vanmiddag eerst maar weer 's trainen, kijk over een tijdje wel weer.

Groetjes, Diamond

Ben dus niet de enigste die overuren draait in het fitnesscentrum. Waarom zijn die bonbonblokken ook zo lekker? :embarrese :confused: :sad:

Ow vertel mij wat :frowning: En die chips, toastjes, paaseitjes en tompoucen…

Groetjes, Diamond

Cashewnoten, tijgernoten, appeltaart, chocoladebollen…

Chcoladekoekjes, patat mét, chocolademousse en pindakaas :frowning:

Jeetje meiden, hou is op met het opnoemen van de meest heerlijke dingen…krijg er zo’n trek van en heb bijna niks in huis! Doe ik expres, want anders eet ik alles op! Maar vanavond wel lekker turks eten bij Efes hier in het dorp, veel groenten en zo, hartstikke gezond toch??
Prettig weekend nog allemaal

groeten Marjan

hahahahahaha frikandel speciaal, broodje shoarma met heel veel knoflooksaus …
Eigenlijk moet mijn wintervet er af, maar ja het is weekend dus de slagroomsoesje staan al klaar voor vanavond! En zo hebben we voor alles een smoesje.

O Marjan, maak me niet lekker, zou met de carnaval Turks gaan eten in een restaurant een dorp bij ons verderop. Helaas ging het niet door, maar wat in het vat zit verzuurd niet zeggen ze dus ik heb het nog tegoed.

er staat sinds 2 weken zo een kabapkraam bij ons in het dorp…zoo moeilijk om er niet steeds heen te gaan!!

Owww dames. Heb ik dan geluk. Ik lust van dat alees wat jullie hierboven opnoemen niets, dan alleen dat patatje met en slagroomsoesjes. Gek hè?

En April ben ik ook in Noordwijk, dus misschien ga ik ook wel even daar eten, want dat lijkt me wel wat.

Ik ga vanavond maar eens even kijken of ik nog in de bikini van vorig jaar pas :laugh: Anders ook ff nieuwe kopen.

Gr. Roanna

Zometeen lekker een broodje met zalm. Voor vanavond hebben we toastjes gehaald met filet americain, heb laatst gehoord dat je daar niet dik van wordt. En dat laat ik natuurlijk niet aan m’n neus voorbij gaan :slight_smile:

@Roanna: oh wat heerlijk dat dat allemaal geen verleidingen voor jou zijn. Wat eet je wel graag dan wat ook niet zo gezond is maar wel lekker?
Enne ga je nog mee met de meeting op 2 april, gaan we ook lekker Turks eten!

Groetjes, Diamond