Bikini-time

Wat ik dan wel zoal eet? Nou, eigenlijk nooit iets. Ik heb het wel in huis voor de eventuele aanloop, maar zelf lust ik eigenlijk niet veel.

Ongezouten pinda’s, zoete drop wel en lekker Indisch en Turks eten over het algemeen, vind ik ook lekker. Maar snoepen eigenlijk niet. Raar, maar waar!

Zo thuis en op het werk, drink ik ook alleen maar koffie en water en s,avonds een rood wijntje voor mijn hartje.

Nee, ik ga niet mee naar die meeting. Ik ben pas 2 keer naar Turkije geweest, dus kan er toch niet zo over mee praten. Lijkt me trouwens wel gezellig, zo te lezen!

Gr, Roanna

ah joh!! ga gezellig mee, maakt toch niks uit dat je nog niet zo vaak in turkije geweest bent!!! Ikzelf was vorig jaar nog nooit in turkije geweest, en nu al 5 keer, schaam, schaam…

We kunnen toch ook lekker over bikini’s lullen en genante verhalen opdissen over vakantie en bikini’s, of over eten praten of gewoon lekker genieten van Turks eten…doen we hier ook…

ga gezelli mee!!!

Vind ik ook, of je nou 1000x of nog nooit in Turkije bent geweest, er zijn nog genoeg andere leuke gespreksonderwerpen. Zoals we het hier ook elke dag weer over iets anders hebben zal het die avond niet anders gaan!

Groetjes, Diamond

@Roanna: gewoon meegaan hoor, we kletsen, en waarover, nou vast zoveel dat we er na afloop nog maaaaanden over kunnen kletsen op het forum!

@Meiden: Moet nog ontbijten, 14 kilo afvallen omdat ik gestopt ben met roken, en dan GAAN JULLIE AL DIE LEKKERE DINGEN OP NOEMEN!!! NEEEEEEEEEEE!!! Maar wel lekker hihihi

Moet ik toch morgen al weer werken. Nou al die bikini’s pas ik nog, dus voor mij geen haast, maar als ik iets leuks zie…haha

:wave:

Ow vanochtend lekker ontbeten alleen minder goed voor de bikini :frowning: Lekker roerei met uitgebakken ontbijtspek en croissantjes. Voor de rest maar weer rustig aan doen…

Groetjes, Diamond

Heey ik sluit me ook even aan bij dit gesprek :stuck_out_tongue:

Ben ook nog op zoek naar een nieuwe bikini (gelukkig heb ik gewoon een standaard maat) Ik heb wel net een nieuwe, maar dat is mn enige bikini, vind het wel fijn om meerdere te hebben. :stuck_out_tongue:
Had een hele mooie gezien, kost ie 70 € :bored: Leuk… Maar hij was wel ECHT heel erg leuk!! Misschien ga ik toch even sparen en nog eens terug om te passen en wie weet… :slight_smile:

Liefs Rieneke

@ Diamond: bij ons is het al jaren zo dat we iedere zondagmorgen warme croissants eten met ham en kaas. Niet goed voor de bikini … maar ja :frowning: . Een dag in de week wat minder oplettend houd de moed erin zullen we maar zeggen.
Staat tegenover dat ik vanmorgen tijdens het werken al een halve liter water op heb. Probeer zo veel mogelijk water te drinken. In de zomer gaat dat altijd goed. Ben niet zo’n drinker dus in de winter moet ik er goed mijn best op doen. Resultaat, in de wintermaanden een maatje meer. Tja…is ook goed tegen de kou, toch?

Hoop voor je dat hij er nog hangt dan. Heb zelf altijd de pech dat het uitverkocht is als ik er later op terug kom.

@Marion: heb ik net zo, in de zomer drink ik liters weg maar in de winter kosten drie glazen water me al moeite. En die croissantjes, die blijven bij ons ook gewoon op tafel op zondag. Vind het heerlijk en heb geen zin om me alle lekkers te gaan ontzeggen want dan houd ik het toch niet vol.

@Rieneke: als je hem écht mooi vindt en hij zit goed zou ik gewoon nog ff doorsparen, want de bikini’s die je later ziet hebben het dan nét niet. En dan ga je toch terug voor die ander en is 'ie weg…

Groetjes, Diamond

Even echt een hele stomme gedacht, maar lees hier veel over dames die af willen vallen!!! Nu ben ik echt een lat en mijn vriendin ook!! Terwijl wij alles eten wat los en vast zit totaal niet aan sport doen en liever lui dan moe zijn…

Nu vragen wij ons natuurlijk af hoe dat toch kan, want een paar kilo´s erbij zouden wij allebei graag willen!!!

Nu douchen wij allebei echt super heet, bij mij zit er bv geen koud water bij, ik sta onder een gloeiend hete douche!! Mijn vriendin ook!!
Misschien heel raar gedacht maar wij denken dat het daarmee te maken heeft, niet alleen daarmee natuurlijk aanleg enz speelt ook mee, maar vinden het toch wel heel erg typisch!!!

Inmiddels, alweer goedemiddag dames.

Oh, wat ben ik dan weer saai wat eten betreft. Ik heb mij 2 droge beschuitjes met kopje thee op, als iedere dag ontbijt. Ga zo wel even een broodje kaas eten als lunch en inmiddels staat mijn manneke in de keuken al nasi te maken voor vanavond. Jammer dat jullie het niet kunnen ruiken, maar terwijl ik hier zit te typen, ruik ik een knoflook geur. Mmmmmmm.

Daarom kan ik waarschijnlijk ook niet goed tegen de kou!! Heb geen vet om tegen te houden. Nouja??? Ik zou best mijn buikje en zwembandjes weg willen hebben! :frowning:

En Riekene, fijn om te horen dat je vader weer thuis is. Beterschap gewenst en misschien komt er iets uit, door die onderzoeken.

En dat van die bikini, jammer dat je het nu nog niet kunt kopen, maar er komen vast nog wel weer mooie bikini’s in de loop van het voorjaar, als je weer beter bij kas zit.

Verder ook gewoon een rustige dag hier. Geen plannen voor vandaag.
Wat een weertje trouwens he? Stralend hier!:whistle:

Groetjes Roanna

Ik douch ook altijd met heel heet water. En badder het liefst in een super heet bad. Bijna 50 graden!
Maar ik ben geen lat en ik moet wel uitkijken met wat ik te veel eet. Wel ben ik een kampioen in jojo-en van gewicht.
Gelukkig ben ik nu wel aan et afvallen. Moet nog een paar kilootjes kwijt voor de zomer. Woensdag weer sporten.

Liefs Rieneke

@Linda: nou ik wil mijn kilootjes teveel graag afstaan hoor :slight_smile:

@Rieneke: 50 graden? Oh hoe houd je dat vol? Ik douche altijd met water van 38 graden, vind ik heerlijk en warm genoeg. Daarna een paar keer een wisseldouche van steenkoud water er achteraan. Heb laatst gelezen dat je haar heel erg gaat glimmen als je het afspoelt met koud water…

Op zich past m’n gewicht geloof ik best bij mijn lengte, ben 1.72 en weeg zo rond de 62 kilo maar wil gewoon heel graag wat strakker worden op de bbb gebieden. Denk dat ik alleen zover kom door te gaan sporten, maar vind het zoooo moeilijk om te beginnen :frowning:

Groetjes, Diamond

Ach hoef eigenlijk ook niet zo te klagen, zoveel zit er niet teveel aan. Het mag alleen wat strakker.
Moet alleen uitkijken dat het niet teveel wordt, heb last van mijn bekken en dat wordt erger als ik zwaarder ben, vandaar… Heb jaren geleden 3 maal per week moeten trainen. Nu ga ik meestal 2 maal per week. Is het drukker thuis op het bedrijf dan schiet het sporten er nogal eens bij in en dat merk je direct.

@Marion: goed hoor dat je meestal 2 keer in de week gaat trainen! Aan welke sport doe je?

Net even op internet bikini’s gekeken, zag een paar leuke op de site van O…o
Maar ja op die modellen staat alles mooi en dan trek je het thuis zelf aan en het lijkt het meer een vlag op een modderschuit :frowning:

Groetjes, Diamond

@ Diamond:
Doe minimaal een uur conditietraining. Fietsen, lopen, roeien, langlaufen. Daarna nog op de fitnesstoestellen. Is er net een training BBB dan pikken we die ook nog even mee. En heel af en toe nog bodypump, aquarobic, spinning of zoiets dergelijks er tussendoor.

Ja ik heb eens gehoord dat de kleding die de modellen aan hebben in de O…o en de N… en dat soort bladen, dat die met wasknijpers worden vastgemaakt achterop de rug, om het zo mooi mogelijk te laten lijken, hahaha…
Maar ja wel heel handig die bladen, als je snel iets nodig hebt, gewoon catalogus openslaan bellen en morgen in huis (meestal).

@marion…nou jij zit ook niet stil!!

@rieneke…idd wel duur die bikini…maar als iee cht zo leuk is…sparen!!

@diamond…als je 1.72 bent mag je toch oo krond de 70 kilo wegen…;)meid je mag wel stoppen met trainen;)

ik zelf probeer 2x in de week naar de sprotschool te gaan. en ik voetbal 2xin de week…niet dat ik nu echt overgewicht heb, maar er mag best wat vanaf.
gister gaan uiteten…dan ontbijt ik die dag alleen en laat de rest voor wat het is.

liefs

filiz

3 Weken terug nog een bikini in Side gekocht omdat het weer zo mooi was.
Voor mij een makkie met m’n 48 kg. en maatje 34.
Hij kostte maar €10,-.
Heb ik ook eens een gelukkie.

Groetjes Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@Marion: jeetje ik val wel heel erg bij je in het niet, heb al járen niet gesport :frowning: En dan komt de vakantie weer in zicht (binnen minder dan drie maand) en dan moet alles weer strak en het liefst nog zo snel mogelijk ook bij mij (wat dan natuurlijk niet lukt!) En nu heeft m’n vriend een saucijzenbroodje in de oven gedaan en het ruikt zo lekker en ik wil ook!

@Rieneke: vindt die boeken alleen al leuk om te kijken wat ik dit jaar wil. Wordt in ieder geval een triangelbikini denk ik in iets met roze/fuchsia, van de week maar 's in de winkels kijken…

@Filiz: heb je lekker gegeten gister?

@Fransijn: is dat je bouw of heb je daar echt voor moeten trainen/lijnen?

Groetjes, Diamond