Bikini-time

Nee het is mijn bouw, hoewel ik ook veel aan sport doe hoor.
Daarentegen kan ik iedere dag chips eten enzo en kom geen gram aan.
Ook door de stress en de heimwee die ik naar Ercan heb hoor.

Gelukkig heb ik hem net weer gehoord. Ben ik echt blij van.:love:

succes met het vinden van de badkleding voor het nieuwe seizoen, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Diamond: ik wil ook triangel bikini’s! Die vind ik toch de leukste. Heb dus een hele mooie gezien van een bekend merk (vandaar dat ie ook zo duur was) met allemaal vrolijke kleurtjes die echt bij mij passen :stuck_out_tongue: Dus ik ga denk ik toch nog even terug naar die winkel om te passen en … misschien dan toch stiekem maar te kopen :slight_smile:

nou…net terug uit Rotterdam en ook daar geen bikini gevonden…helaas…alle hoop ligt nu bij de O… was nog geen klant, dus duurt een tijdje voor ik het in huis heb…afwachten maar weer.
wel 5 hele leuke shirtjes en een witte lange zomer rok ( a must have, vind ik) gekocht voor € 60 hahahahahaa
en een hele mooie strandtas, wit met kleurige bloemen. Had ik eerder in leeuwarden midden in de nacht al gezien…maar kon de prijs niet zien, en nu viel de prijs erg mee…dus meteen gekocht!! hahahaha

@ Fransijn:
Toen ik begin 20 was woog ik ook zo rond de 50 kilo. Kreeg altijd commentaar op het werk van de chef. Van die lullige opmerkingen: kijk maar uit, 1 rukwind en je breekt af. Of zou wat meer eten als ik jou was, je hebt niets bij te zetten. At alles wat los en vast zat maar er kwam niets bij. Totdat ik zwanger was. Toen kon je me rollen, kwam er even 20 kilo bij…hihihi…grrrrrr

@ filiz:
Jij zit anders ook niet stil … vind het ook leuk, kan niet altijd werken he. Ga meestal met mijn vriendin. Kunnen we meteen bijbeppen

@Rieneke: heb je al op de site van O… gekeken, stonden een paar erg leuke triangelbikini’s op. Ook zo eentje waarbij er zo’n riempje op het broekje zit. Was geloof ik van het merk Jette Joop en de prijs viel ook best mee. Laat je nog ff weten of je die erg leuke bikini nog gekocht hebt?

@Bloem: leuk zo’n witte lange rok. Ideaal en er past veel leuks op! Nou nog de bikini en je kunt gaan zo te horen :slight_smile:

Groetjes, Diamond

Ik ga idd eens even kijken op die sites! Hou jullie op de hoogte :slight_smile:

Wij hebben glijbanen bij het hotel…
Dus ik MOET 2 of 3 bikini’s… haha…

Owww jah en in oktober ga ik ook nog naar turkije…
En dan wil ik natuurlijk wel een nieuwe… :smiley:

Als ik al jullie gewichten en lengten zie dan weet ik het weer: IK BEN DIK(hihihi) En ik zit er niet mee dus het maakt niet uit!! Ben 1.78 qua lengte, en weeg teveel(ong 110 denk ik) ben giga aangekomen na mn stoppen met roken, minstens 15 kilo

Ik zit lekker in mn vel, en vind het prima. Wil wel weer gaan sporten maar moet ff zoeken waar zeg maar

Tot morgen(moet helaas werken dus!!)
:wave:

@marion…ik ga altijd met mijn schoonzus naar de sportschool…idd erg gezellig als je met zn 2e gaat…wij hebben het voornamelijk over…jaa je raad het al>>mn broer:d

@yoella…ja idd voor oktober wil ik meestal oo kw el een nieuwe…maar die koop ik aan het einde van de zomer, in de uitverkoop…

@rieneke&diamond…idd triangles bikini’s vind ik ook erg leuk!!:smiley: het nadeel vind ik alleen dat het de boel niet zo bij elkaar houd…daarom voor mij sonds een paar jaar geen triangel meer…helaas

vind idd dat die van de o…o ook erg leuk zijn!! maar hetr nadeel bij is dat in im mijn broekje maat 38 heb en bovenstuk 42…dan is of het broekje maten te groot of bovenstuk veel te klein…jmmr…
de winkel vind ik daarom het fijnst, kan je combineren met maten en alles…

wie had trouwens ooit ged8 dat er zo veel gekletst kon worden over bikini’s…???
haha wel leuk!!

liefs

filiz

@: Beppie. Ik geef je groot gelijk dat je er niet mee zit!

Ik ben ook na het stoppen met roken zo’n 8 kilo aangekomen, in 7 jaar tijd. Ik was voor mijn 50e, ook maar 49 a 50 kilo, dus ik kon er best wat bij hebben.

Ik denk dat het in mijn geval ook wel wat met de hormonen en stofwisseling te maken heeft, na dat hartinfarct. En weet je? Bij mij zit het nu ook allemaal op de verkeerde plaats, vind ik zelf. Buik, billen, dikke kop gekregen enzo!

Ook ik neem me steeds voor, om te gaan sporten, maar bij ons in de buurt kan ik ook niks vinden, wat ik leuk vind. ( Geloof ik. Hihihihi)

Groetjes en werkse weer. Roanna :wink:

@Allemaal: ook erg leuke bikini’s bij de Lady Sting. Heb ze daar nu al een paar jaar achtereen gekocht.

En verder of we nou dik, dun of wat dan ook zijn, dat je je lekker voelt en goed in je vel zit is véél belangrijker! Hopenlijk vindt iedereen een leuke bikini dit jaar! Vindt dit in ieder geval een superleuk topic!

Groetjes, Diamond

Heb een leuke gezien van E.p…t, in de online shop, maar wil hem nog niet bestellen. Heb nog niet in de winkels gekeken wat daar allemaal voor leuke bikini’s zijn. Meen toch dat ik ieder jaar een nieuwe moet hebben.

Hihi ik ken et…heb zelf ook al eens van die ongelukjes gehad :whistle: :embarrese Van die hoge golven die je het strand weer opgooien en daarbij dus ook dingen half uit gooien…das idd iets minder, maar over het algemeen blijven ze wel goed zitten.

Hé we gaan gewoon gezellig een dag met z’n allen op bikini-jacht! Maken we dr meteen een gezellig uitje van :slight_smile:

Groetjes, Diamond

Ohww al die verhalen ken ik ook wel, of een bovenstukje of een broekje vol grind of…of…of!!

maar het blijft lachen!!
Is de 2de soms koopzondag in Utrecht?? Als dat zo is spreken we gewoon eerder af, en dan gaan we SHOPPEN!!!

:wave:

goedemorgen,

iedereen die paar kilootjes kwijt kan, kan ze ook aan mij geven!! Ik weeg al niet veel en nu ben ik weer paar kilo afgevallen in de 3 dagen dat ik ziek ben geweest :frowning: . En dan krijg je zulke reacties van: jij hoeft toch niet af te vallen. jongens ik doe het ook niet voor mijn lol! ik eet ook alles wat maar zoet en lekker is en kom niets bij. Daarnaast doe ik ook niet aan sport hahaha behalve sinds kort aan stijldansen maar denk niet dat je daar de kilo’s ermee afkrijgt.

Ik heb vaak bikini’s gekocht bij de hunk… en ik vind ze bij intersp… ook altijd leuk. Wil dit jaar denk ik een van het merk protect. Die vind ik wel fleurig al moet ik zeggen dat ik die van vorig jaar mooier vind.

groetjes Linda

@ filiz, op die sites heb je ook bikini’s waarvan je het topje los moet bestellen en het broekje ook…dus dan kun je verschillende maten nemen…ben erg benieuwd naar mijn bestelling. Er MOET gewoon toch wat leuks tussen zitten…!!

Voor de mensen die tegen de zomer mss een maatje minder willen of gewoon de conditie willen verbeteren, 1 oplossing: Touwspringen !

Touwtje springen??? VERTELLLLL!!!