Wel ja, door te springen ga je op alle lichaamsdelen werken en door de voortdurende beweging ga je alles zowat gaan verstevigen ! Nou, ik moet zeggen dat het wel goed helpt, ben nu een half jaar bezig en het was toch beter dan ervoor !
Binnenkort zijn alle springtouwen uitverkocht… hahahaha.
hehhehehehehe, wel, 10 minuutjes is niet veel op een dag en het is zeer intensief !
Zo… Nog genante verhalen???
X
Hoelang spring je per dag, en hoeveel ben jij al afgevallen na dat half jaar? Moet wel de moeite waard zijn!
Zie ik dat er al op gereageerd is, dus 10 min per dag, en dat is het??
Het maakt in principe ook niet zoveel uit hoe je eruit ziet.
Als je het zelf leuk vindt en je voelt je er goed bij, koop je gewoon een leuke bikini en anders zijn er ook hele leuke badpakken in de handel.
Ik heb meestal iets met zwart tinten omdat ik snel bruin ben en ik dat mooi vind staan. Als ik echt heel bruin ben heb ik ook nog een witte bikini of iets met tijgerprint.
Maar dat is pas aan het einde van de zomer.
Succes allemaal hoor, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Ik wilde ook altijd een springtouw kopen, maar mijn moeder zegt dat als ik ga springen ik alles van de muur zal laten flikkeren met dat touw… En ja daar heeft ze misschien wel gelijk in haha
X
hehehehe ja inderdaad! Ik heb dat touw van mn zussie gekregen voor mn verjaardag ! Kan ik enkel ook buiten doen én bij mooi weer, zoals vandaag anders doe ik het ook niet. Ben nu wel bezig ook met een dieet en in combinatie met wat sport merk ik wel dat het beter gaat… Nou, niet dat ik te dik ben maar het mag niet meer zijn en ik voelde mezelf er al 2 jaar niet goed bij, daarom dat dieet …
He Fransijn: Helemaal mee eens. Zijn ook de kleuren die ik mooi vind om dezelfde reden!!
Ach ik heb er nog 4 moet goed komen dit jaar
het is ook wel leuk om ieder jaar een nieuwe te hebben, nieuwe kleurtjes, beetje ander model, nou, dan mag van mijn part de zomer beginnen !
O ja, heb zaterdag nieuwe slippers gekocht voor als ik de volgende keer naar turkije ga !
Klopt Sevgilim, dus ik heb een zwarte met een tijgerprintrandje, en zwarte met een blauwige rand, een zwarte met een bruin/goude rand en een hele zwarte!!!(hihihi) elk jaar een andere kleur!!
hehehehehehehe nou, leuk ! Mijne zijn ook meestal roze, roze met lichtroze, roze met streepjes en laatst een groene met roze !
Ik heb nu 8 bikini’s ofzo…
Een knalroze, een knalgroene, een zwarte met blauw, een tijgerprint, een zwarte met bloemetjes, een roze met bloemen, een blauwe en een oranje…
Haha echt te veel eigenlijk!
X
Maar je hebt nog steeds niet gezegt hoelang we per dag moeten springen en hoeveel jij in die 6 maanden bent afgevallen!!
Laat nog ff weten(ook als je het wel gezegt hebt, en ik het weer eens niet gelezen heb!)
Mijn voorraad: 1 fel blauwe, 1 fuchsia, 1 fel blauw-groen-rose gebloemd, 1 zalm-bordeux gebloemd.
wel, een 10 minuutjes per dag, enneuh, ben een maandje gestopt en 3 kilo bijgekomen, vandaar dat dieet
maar ben nu weer begonnen en is er al een kilootje terug af. Ik ben wel iemand die niet veel beweegt en vanaf ik ‘iets’ doe dat het dan wel allemaal tamelijk snel gaat…
En wat voor dieet doe je erbij dan?? Zoals gezegd, ik ben 14 kilo aangekomen toen ik stopte met roken!!! Wil graag wat kwijt, maar wel een btje makkelijk eigenlijk;-)
Wel, ik ga momenteel naar een dietiste, berekend zij alles volgens mijn lengte en gewicht nu. Komt er gewoon op neer dat ik mijn hoeveelheden moet verminderen en meer gezonde tussendoortjes eten zoals fruit, yoghurt, zo een dingen. en sommige dingen omzetten in iets magerder. Bv: choco moet confituur met minder suiker of kaas worden smorgens op de boterham…
Nou das dan makkelijk voor mij, eten als nu, alleen de frituurdingen eraf, en geen toast met brie enzo 's avonds!!